Avatar billede simonsweb Nybegynder
23. november 2004 - 20:09 Der er 6 kommentarer

Windows XP Servicepack 2 - problemer

Hej Eksperter.

Jeg har et stort problem med Servicepack 2.
Efter jeg installerede servicepack 2, er min pc
blevet helt vildt langsom og. Det tar ca. 10 hele sek. at
åbne et program. Ligemeget hvilket. Jeg har prøvet at fjerne
servicepack 2, inde i Tilføj fjern programmer, men uden held.
Den går hele tiden i stå, og kan ikke komme vidre med fjærningen.
  Håber der er nogen som kan hjælpe mig.

Med Venlig Hilsen

Simon Duun
SimonsWeb.dk
Avatar billede fcs Novice
23. november 2004 - 20:14 #1
Simon>> Husk lige at webadresser som signatur ikke er tilladt ;o)

Hygge

FCS/Coadmin
Avatar billede simonsweb Nybegynder
23. november 2004 - 20:15 #2
ups, sorry
Avatar billede simonsweb Nybegynder
23. november 2004 - 20:15 #3
glæmte det!!! :-(:/, er der alligevel nogen som kan hjælpe mig :-D
Avatar billede fcs Novice
23. november 2004 - 20:17 #4
Vi kan jo alle komme til at glemme en ting ind i mellem. Jeg håber at der kommer nogen forbi der kan hjælpe dig ;o)
Avatar billede leif Seniormester
23. november 2004 - 21:50 #5
Et råd, hvis du har mulighed for det ! Så tag en backup af dine data ! Format dit system og installer en ren XP og smid SP2 på med det samme ! Så skulle der ikke blive nogen som helst problemer med SP2. Du har sikkert enten virus eller spyware på din maskine !

Tag et kig på www.spywarefri.dk
Avatar billede simonsweb Nybegynder
24. november 2004 - 21:05 #6
ok tak for tippet. Jeg vil gøre det som Leif fortalte.
Lukker spg'et nu...