Avatar billede svarre Nybegynder
23. november 2004 - 19:41 Der er 3 kommentarer

pdf og dreamweaver

Dette er sikkert ikke et ball breaker spørgsmål.
I dreamweaver vil jeg skabe et link til min egen pdf. fil. Hvordan sætter jeg det op?
Ved at klikke på et link (f.eks ultra) skal pdf. filen åbnes. Programmet synes ikke at kunne læse formatet.
Tak
Avatar billede svarre Nybegynder
23. november 2004 - 19:55 #1
sorry, dumt spørgsmål. har fundet ud af det selv....
Avatar billede miss-g Seniormester
23. november 2004 - 22:48 #2
Det er nemt nok.

Du laver et link til din pdf fil, og så uploader du siden OG pdf filen, og så virker det. Hvis pdf filen skal åbne i et nyt vindue, så husk at sætte target til BLANK
Avatar billede miss-g Seniormester
23. november 2004 - 22:49 #3
Hæ hæ - læste først nu at du har fundet ud af det *G*

Læg et svar selv og godkend dig selv, så vi får spørgsmålet lukket.