Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
23. november 2004 - 19:16 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

mobil abodement: telmore

jeg kunne godt tænke mig at få telmore med ubegranset sms men er deet et godt abodement???? er der nogen fælder????

har i forvejen tdc mixet men er blevet træt af det....

på forhånd tak!!!!
Avatar billede htmlkongen Novice
23. november 2004 - 19:31 #1
Kan godt forstå at du er træt af TDC :( (Trods Telmore er ejet af TDC) Jeg mener ikke at der er nogen fælder? Synes dog det er lidt kregl af de tager penge for at ringe op til en der ikke tager den, men det gør de andre også.. Så jeg vil mene at det er det billigste PT , og ingen fælder lurer om hjørnet :)
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
23. november 2004 - 19:37 #2
Avatar billede genial_fyr Nybegynder
23. november 2004 - 22:20 #3
Jeg kan også kun anbefale Telmore som er både namt og billigt... Har ikke haft noget bøvl overhoved. Udlands telefoni koster iøvrigt kun 20,- (husk det inden du tager op til ødegården...)
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
23. november 2004 - 22:27 #4
htmlkongen: kan du ikke også lige lægge et svar???
Avatar billede htmlkongen Novice
24. november 2004 - 08:09 #5
Oki Doki :o)
Avatar billede gak Nybegynder
24. november 2004 - 14:11 #6
Prøv lige at tjekke CBB Mobil også, inden du beslutter dig.
De skulle have det billigste abonnement i DK.
Jeg kender i hvert flere, der er helt tilfredse med CBB Mobil.

CBB Mobil:
sms: 19 øre
samtaler 69 øre/min.

Telmore:
sms: 20 øre
samtaler: 80 øre/min.

Her er en Telmore-Hadeside .. . .. .  http://telmore.1go.dk/  . .....Sådan kan det gå.

Her fra http://newz.dk/forum/item/29144/:

Kategori : Internet - Andet
Det tog ikke lang tid inden det første svar på Telmores prissænkning kom, og det blev CBB mobil der meldte først ud.

Med virkning fra fredag d. 26/3, tilbyder de nu alle deres kunder en minutpris på kun 69 øre. Samtidig udtaler den adm. direktør, Teddy Søgaard, at de er klar til at sænke prisen under 50 øre hvis det skulle blive nødvendigt.

Det eneste krav der skal opfyldes for at få glæde af den billige minuttakst, er at der tankes for 199 kr. når kortet skal fyldes op, og man dermed bliver Mobil Plus kunde.
Avatar billede gak Nybegynder
24. november 2004 - 14:16 #7
NB!
Der var et kolon for meget i det ene link før!
Her er det:
http://newz.dk/forum/item/29144
Avatar billede gak Nybegynder
24. november 2004 - 14:26 #8
30. april 2004
Sonofon køber CBB Mobil:
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=23555

2. november 2004
NYT MOBILSELSKAB Danmarks billigste:
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=25827
Avatar billede htmlkongen Novice
24. november 2004 - 14:42 #9
Gak>> CBB er et kanon abb! Plus at man ikke støtter Henning Dyremose. Men de har bare ikke fri SMS :(
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
24. november 2004 - 14:56 #10
det er det der er mit problem jeg bruger for mange penge på sms'er derfor vil jeg godt have gratis sms
Avatar billede htmlkongen Novice
24. november 2004 - 15:04 #11
Jeps så er det nok Telmore ... :)
Avatar billede gak Nybegynder
24. november 2004 - 15:28 #12
> htmlkonge:  :-) Fint nok.

> the_stoner_forever:

Måske du skulle prøve se lidt kritisk på din anvendelse af sms.
Om du kunne nedsætte dit forbrug!
Du ville helt sikkert få mere fritid til dig selv, hvis du nedsatte dit sms-forbrug!!!!!!..............:-)
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
24. november 2004 - 15:46 #13
jamen vi unge bruger jo mobilen rigtig meget så ved sQ ikk lige hvordan
Avatar billede gak Nybegynder
24. november 2004 - 16:25 #14
> the_stoner_forever:

Jeg ved det, men det var blot et forslag, ment til at få dig til at stoppe op et par sekunder til lidt eftertænksomhed.
Nar ikke dig selv til at tro, at du ikke kan leve uden den!!
Om du så er ung eller ej.

HVAD ville du få livet til at gå med, hvis ikke du havde en mobil?
Prøv lige at overveje den tanke.

Hvad har mennesker gjort i tusinder af år???
Levet fint UDEN en mobil.

AL den tid du (og alle andre) bruger på sms'er fx kunne have været anvendt på noget andet  - glem ikke det. Måske noget mere "fornuftigt" - noget der virkelig interesserer en!

En mobil er IKKE en livsnødvendighed.
Man får jo nogen gange den fornemmelse at mobilen er en sygdom - en narkomanisk afhægighed for mange unge mennesker  - at de simpelthen ikke er i stand til at leve foruden!

Personligt finder jeg det lidt tragisk, når det tager overhånd!
Mange får jo aldrig tid til at slappe af.
Avatar billede gak Nybegynder
24. november 2004 - 16:38 #15
Endelig er der jo også en debat (underligt nok ikke så voldsom - og besynderligt nok mere om mobilantennerne på tagene end om det vi stikker direkte op til øret!!) om, om de elektromagnetiske stråler fra mobilen er virkelig farlige for hjernen eller ej.

En svensk topforsker har offentliggjort en meget foruroligende forskningsrapport om udvikling af kræftsvulster i hjernen ved anvendelse af mobil, for et halvt års tid siden tror jeg.

Det bliver spændende at se hvad der sker de næste 10-30 år med mennesker der intenst har sat en mobil til hovedet i mange år!
Tressernes og halvfjerdsernes solbadning ser vi jo også nu på hudafdelinger på hospitaler verden over.
Virkelig mange mennesker dør en smertefuld død pga. uhelbredelig hudkræft forårsaget af overdreven solbadning.

Når først skaden ER SKET, er det bare for sent.
Avatar billede gak Nybegynder
24. november 2004 - 16:39 #16
Det var et lille sidespring................ :-)
Avatar billede gak Nybegynder
24. november 2004 - 16:40 #17
> the_stoner_forever:

God fornøjelse, hvad du end nu beslutter dig for af abonnement.
Avatar billede djmaster Nybegynder
24. november 2004 - 19:05 #18
Nu kender jeg godt nok ikke så meget til cbb ud over deres priser. Men hos telmore hvor jeg er kunde, er der ofte (nogle gange om året) at de har specielle tilbud vedr. abbonomentet. F.eks. var der i juni-juli måned 500.000 (½ mio) sms'er som deres kunder gratis kunne benytte (dette foregik ved din konto side). Der har også været 444 sms'er til 44 kr. (10 øre/sms skulle bruges på 30 dage).
Derudover kender jeg ikke andre der har fri sms til 99kr/mdr. end telmore
Avatar billede htmlkongen Novice
20. december 2004 - 16:07 #19
(Bare lige til orientering har CBB fået fri SMS nu - så det vil jeg anbefale til andre der læser tråden :o) )