Avatar billede krissy Nybegynder
23. november 2004 - 16:31 Der er 6 kommentarer

Kan XP Home edition bruges til repair af XP prof edition?

Hej,
Mit styresystem (xp prof) er crashet - der er bare sort skærm med teksten 'fejl ved indlæsning af styresystem' når, jeg starter op. Jeg havde tænkt mig at lave en repair, men er i tvivl om jeg kan gøre dette med XP home edition når, jeg oprindeligt installerede XP prof. Pointen er, at jeg skal redde alle mine filer der ligger på D-drevet, så jeg skal ikke have lavet mere rod i det.

På forhånd tak - og det haster :0)
Avatar billede leif Seniormester
23. november 2004 - 17:18 #1
Nej, du skal bruge samme udgave som den du installerede med !
Avatar billede karsberg Nybegynder
23. november 2004 - 17:24 #2
dine filer på d-drevet bliver da ik slettet når du installere win xp på dit c-drev
Avatar billede krissy Nybegynder
23. november 2004 - 17:29 #3
Leif, ja, det har jeg også fundet ud af i mellemtiden. Hvis du giver mig et svar, får du point.
Avatar billede krissy Nybegynder
23. november 2004 - 17:29 #4
Karsberg, nej, det er netop det, jeg siger :0)
Avatar billede leif Seniormester
23. november 2004 - 19:10 #5
Ja, hvis du mener jeg skal have lidt, hvis du selv har fundet ud af det imellem tiden !

Men lige for at præcisere, så er det korrekt at man behøver kun at slette den partition windows lå på og ikke hele sin harddisk !
Avatar billede leif Seniormester
23. november 2004 - 19:10 #6
Jeg skal lære at trykke på Svar, det er anden gang idag jeg ikke får trykket på knappen.