Avatar billede lisbet05 Nybegynder
23. november 2004 - 14:30 Der er 7 kommentarer

outlook express igen

Jeg fik ikke svar tidligere på dagen ng. mit spørgsmål om værktøjslinjen der er forsvundet.Jeg har prøvet de indkomne forslag med vis og layout og fluebenet på værktøjslinjaen...uden held
Kan nogen ikke hjælpe mig?
Lisbet
Avatar billede b.b Nybegynder
23. november 2004 - 14:45 #1
Kan du ikke lige smide et par linjer om hvad det er der er forsvundet..?? Det ville gøre det bare en smule nemmere..eller et link til dit tidligere indlæg..?
Avatar billede lisbet05 Nybegynder
23. november 2004 - 15:15 #2
Spørgsmålet står under spørgsmål til outlook som giver 150 points
Avatar billede petan Nybegynder
23. november 2004 - 15:22 #3
Hvis du åbner et nyt spørgsmål med samme emne, skal du lukke det gamle.
Avatar billede lisbet05 Nybegynder
23. november 2004 - 15:30 #4
hm...lukke det gamle?Hvordan det?
Også når jeg ikke har fået svar?
Avatar billede petan Nybegynder
23. november 2004 - 15:55 #5
Det er ikke tilladt at:
"oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk."
http://www.eksperten.dk/nybruger.phtml
Avatar billede lisbet05 Nybegynder
23. november 2004 - 16:16 #6
Der er ikke gået 7 dage...........
Avatar billede petan Nybegynder
23. november 2004 - 22:18 #7
nej, og derfor skal du lukke et af spørgsmålene, og vente til der er gået syv dage. Hvis der ikke er kommet et svar, har du så mulighed for at lukke et evt. åbent spørgsmål og oprette et nyt. Det er useriøst og spild af andres tid, bare at oprette et nyt spørgsmål med det samme emne fordi man ikke får et svar med det samme!