Avatar billede lisbet05 Nybegynder
23. november 2004 - 11:36 Der er 9 kommentarer

outlook express

Jeg har kommet til,på en eller anden måde, at deaktivere værktøjslinjen, så jeg ikke lige kan videresende og se send/modtage på værktøjslinjen??
kan  i hjælpe?
hilsen Lisbet
Avatar billede kabbak Professor
23. november 2004 - 11:43 #1
højreklik på menulinien, sær flueben i værktøjslinie
Avatar billede kabbak Professor
23. november 2004 - 11:45 #2
hvis du ikke finder den der, så kik under tilpas, samme sted
23. november 2004 - 12:10 #3
Vis->Layout, marker feltet: Værktøjslinie
Avatar billede lisbet05 Nybegynder
23. november 2004 - 12:24 #4
Har prøvet disse ting...der sker intet...???
Avatar billede lisbet05 Nybegynder
23. november 2004 - 12:31 #5
nåh...den var måske for svær?
Avatar billede lisbet05 Nybegynder
23. november 2004 - 12:49 #6
er der virkelig ingen der kan give et andet tips?
Avatar billede milter Ekspert
23. november 2004 - 16:02 #7
Kandu se nogle funktioner på din værktøjslinie, og hvis du kan, hvilke?
Avatar billede merenuser Nybegynder
23. november 2004 - 22:21 #8
Hvis der ikke er nogen af de ovenstående svar der kan hjælpe dig. Så er det måske fordi de pågældende knapper er havnet så langt nede, at de ikke længere kan ses på værktøjslinjen.

Løsning: Gå ind i tilpas værktøjslinje. I højre rude finder du de manglende knapper. Klik på en af dem, og derefter på flyt op, indtil du kan se den på værktøjslinjen.
Avatar billede open1 Nybegynder
06. april 2005 - 17:17 #9
Har samme problem,værktøjslinien er væk , funktioner - layout - flueben i værktøjslinie men kan ikke aktivere tasten tilpas værkt.linie. Hvad gør jeg??+