Avatar billede host4you.dk Nybegynder
22. november 2004 - 23:34 Der er 9 kommentarer

mailserver i vb

Hej jeg skal lave en mail server i vb. til nåde sms-gateway.
sådan at folk sender til demo@sms.supersms.dk
og i emne : smsdemo:12345678, og så i body den text man ønsker.

Bare det grund mondul så jeg kan lave rasten..
Avatar billede sjh Nybegynder
23. november 2004 - 00:24 #1
har du adgang til en sms-gateway server ??
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
23. november 2004 - 01:57 #2
Ja.. har en gateway og mangler nu kun at kun lave mail2sms og sms2mail function
Avatar billede sjh Nybegynder
23. november 2004 - 04:03 #3
ja vi har jo alle en gateway men har du en -> sms-gateway ??
Avatar billede sjh Nybegynder
23. november 2004 - 04:07 #4
har du sådan et system eller noget i den stil http://www.zonith.com/products/smsgateway_dk.php ??
Avatar billede hiks Nybegynder
23. november 2004 - 11:19 #5
jeg forstår ikke helt hvad det er du mangler - mangler du alt fra afsendelse af mail til sms og den anden vej?

til mail server: kan du ikke bare bruge XP's smtp server?

ellers kan du få inspiration til afsendelse vha smtp her: http://www.winsockvb.com/article.php?article_id=20

/hiks
Avatar billede hiks Nybegynder
23. november 2004 - 11:23 #6
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
23. november 2004 - 12:43 #7
JA jeg har en SMS-Gateway som jeg udlejer, og til den sms-gateway Skal jeg ha lave en mail server som kan modtage mail og sende den ud via min sms-gateway.  SÅ ja SJH jeg har en SMS-Gateway. og søger hjælp til hvordan jeg skal kun sende sms til mail og sms til mail..
Avatar billede hiks Nybegynder
23. november 2004 - 12:57 #8
så det du reelt skal have er en klient der kan tjekke en pop3 konto?

http://www.winsockvb.com/article.php?article_id=21&page=1

/hiks
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
23. november 2004 - 13:18 #9
Nej jeg skal have en SERVER, Som kan modtage mail og vider sende dem til min sms-gateway..