Avatar billede detra Nybegynder
22. november 2004 - 21:56 Der er 15 kommentarer

Japansk subs

Hvordan får man divx subs til at virke til divx film ???
Skal jeg dl et plug-in eller et codec eller ????????????
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 21:58 #1
hvis det er codex så skal du bruge dette.. men tror da du har det i forvejen
http://www.downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=652&sp=title
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2004 - 22:01 #2
Avatar billede detra Nybegynder
22. november 2004 - 22:15 #3
vobsub virker ikke ... Den vil stadig ikke gøre det ...
Den viser bare mærkelige tegn ... Og japansk tegn support virker på alt andet end film ... HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP !!!!
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2004 - 07:40 #4
Hvilken player bruger du ????
Avatar billede detra Nybegynder
23. november 2004 - 16:32 #5
Jeg bruger BSPlayer !!!
Avatar billede kalp Novice
23. november 2004 - 22:17 #6
find en anden dvd afspiller hehe.. kan du også finde på mit link.. søg på dvd
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2004 - 22:58 #7
Prøv at højreklikke på playeren, og vælg Subtitles -> Subtitle properties -> Font.

Under script kan du prøve at vælge lidt forskelligt, og se om det virker.
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2004 - 23:02 #8
Og hvis du bruger BsPlayer, skal du sørge for at deaktivere VobSub.
BSplayer viser selv tekster.
Avatar billede detra Nybegynder
24. november 2004 - 01:05 #9
Jeg har fået det til at virke ... Det lå inde under fonts, og så sku jeg vælge et specielt font og så gå ned i script og ændre det til japansk ... Men det er kraftedme svært at finde når der er 50 fonts med hver 5 scripts ... Så er der meget at gå igennem ... Men fik det til at virke ...
Tak for hjælpen allesammen ...
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2004 - 09:08 #10
any time.... :-)
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2004 - 09:10 #11
detra >> Måske du også lige skulle løbe dine gamle spørgsmål igennem. Ikke et eneste har du lukket.
Folk sætter pris på lidt feedback, når de har brugt tid på at hjælper dig
Avatar billede detra Nybegynder
24. november 2004 - 16:08 #12
Hvordan mener du ???
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2004 - 17:36 #13
Accepter de svar folk har lagt, og hvis folk ikke har lagt et svar, så bed om det, således at du kan tildele point.

Måske var det en go ide at læse denne: http://www.ebruger.dk/faq/ :-)
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 23:17 #14
Husk at lukke spørgsmålet
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 16:19 #15
detra hvorfor skriver du ikke? eller reagere for den sags skyld