Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
22. november 2004 - 21:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Half Life 2 kan ikke aktiveres/startes

Jeg har installeret HL 2 og Steam, men når jeg prøver at starte spillet, kommer der beskeden "unable to authenticate original disc within timelimit"...

Og ja spillet er originalt.

Hvad kan der være galt?

DGP
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. november 2004 - 21:17 #1
Jeg har set i faq'en her www.steampowered.com men kan ikke lige finde dit problem. Ellers prøv selv at spørge i forumet.
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. november 2004 - 21:17 #2
Ow forresten. Er der ikke et link når den viser den besked der?
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
22. november 2004 - 21:21 #3
Der er ikke noget link. Jeg kigger lige inde på den hjemmeside, du nævner...
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. november 2004 - 21:23 #4
gå ind under "support"
Avatar billede vejmand Juniormester
22. november 2004 - 21:39 #5
Har læst andetsteds at det kan være kopi-sikringen der driller.
Den "tror" åbenbart det er en kopi du bruger.

Har du mulighed for at prøve disken i et andet drev kan det være en mulighed.

Problemet er beskrevet på samme måde som når nogle CD-afspillere ikke kan afspille de nye kopi-sikrede musik CD'er.
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. november 2004 - 21:45 #6
Nå ja, den virker ikke i en dvd-brænder. Det havde en af mine venner problemer med.
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
23. november 2004 - 13:02 #7
Det var det med dvd-brænderen...

Jeg blev faktisk nødt til at installere et crack for at få spillet igang.  Crackerne ydede dermed support hurtigere end spilproducenten.
Ironisk, ikke sandt?

DGP
Avatar billede doggy82 Praktikant
23. november 2004 - 19:11 #8
Ja, så'n er det jo.
Men det er nu ikke så slemt gjort af dig. Dem som har købt spillet over nettet spiller jo også uden disk i.
Ellers kanont spil, er lige startet på det i dag. Og det gælder bare om at holde fast! Man har jo ikke et sekundt i fred for de psykopatiske robotter...
Avatar billede madbott Nybegynder
24. november 2004 - 12:47 #9