Avatar billede ansu Nybegynder
22. november 2004 - 21:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mine spil crasher konstant! pt. 2

Okay, dette spørgsmål har været oppe tidligere på dagen, men da ingen svarede, prøver jeg her igen... med forhøjet indsats!

Kort og godt; mine spil crasher konstant! Jeg formatterede for nylig harddisken, hvorpå Windows lå, og lagde en ny XP ind, i håb om at mine spil ville virke igen. Men ak. ALLE spil, nye som gamle, crasher enten med det samme eller efter et par minutter, med den berygtede meddelse "vil du sende en fejlrapport"? En gang imellem nøjes de ikke engang med at crashe, det sker også, at windows crasher med og genstarter. Og når den så er genstartet og Windows starter op, crasher den ofte igen under opstartsmusikken! Ofte skal der et par crashes til, før jeg overhovdet kan komme ind i windows!

Jeg har allerede downloadet de nyeste drivere til grafikkortet, lydkortet og Windows, og jeg aner simpelthen ikke, hvad pokker jeg skal gøre nu! Hjælp!!!

Mit system er således:
Windows XP Pro
AMD Athlon XP 1800+
Geforce 3 Ti200
256 DDR-Ram

PS: Er ikke sikker på, at spørgsmålet er oprettet det rette sted, men kunne ikke finde en bedre variant...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. november 2004 - 21:07 #1
Har du husket at lægge bundkortsdrivere på ?
Avatar billede ansu Nybegynder
22. november 2004 - 21:07 #2
Del 1 kan findes her:
http://www.eksperten.dk/spm/563984
Konklusionen af del 1 må være, at det altså ikke er mine RAM der fejler noget...
Avatar billede ansu Nybegynder
22. november 2004 - 21:08 #3
Til "Tonnybrandt"; jeps
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2004 - 21:11 #4
Du skal lukke her - hvor irriterende det måtte være, så overtræder du reglerne ved at oprette et nyt spørgsmål.
Avatar billede ansu Nybegynder
22. november 2004 - 21:12 #5
Skal jeg omformulere eller...?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2004 - 21:17 #6
Hvis du har andre oplysninger så skriv det som en kommentar i det gamle spørgsmål :)
Avatar billede ansu Nybegynder
15. januar 2005 - 19:06 #7
sorry