Avatar billede agenten Nybegynder
22. november 2004 - 18:22 Der er 5 kommentarer

Outlook 2002

Hejsa. Jeg får følgende meddelelse når jeg prøver at starte min outlook op.
"Unable to open your default e-mail folders. The .DLL file for the information service could not be found. MAPI was unable to load the information service PSTPRX.DLL. Be sure the service is correctly insatlled and configured"

Jeg har afinstalleret og installeret et par gange. Det Hjælper ikke.
Er der nogle der kan hjælpe?
Avatar billede no_stress Nybegynder
22. november 2004 - 18:33 #1
Måske kan følgende link hjælpe dig:
http://support.microsoft.com/kb/q293058/
Avatar billede agenten Nybegynder
22. november 2004 - 18:42 #2
Er der ikke andre muligheder, nogle der har den rettelse?
Avatar billede agenten Nybegynder
22. november 2004 - 18:49 #3
Nogle der kan sende mig den fil der mangler og fortælle mig hvor den skal sættes ind?
Den kan sendes til thomas_mulder@hotmail.com
Avatar billede vejmand Juniormester
22. november 2004 - 18:52 #4
Har du de nyeste service packs installeret?

Prøv ellers at opdatere fra windows update.
Avatar billede agenten Nybegynder
22. november 2004 - 18:55 #5
Jeg har fået fikset problemet ud fra linket nu. Skulle bare åbne øjnene :) Tak til no stress