Avatar billede vibe Nybegynder
22. november 2004 - 16:52 Der er 3 kommentarer

Sort skærm

Hej Eksperten

Jeg har lige installleret og spillet det nye half life 2 på min computer og pludselig frys billedet .  Jeg genstartede og siden da har skærmen været sort.  Skærmen og grafikkortet har jeg prøvet at skifte men den er stadig helt sort. Ikke engang under opstart viser den noget på skærmen.
Er mit bundkort brændt af eller kan det være strømforsyningen eller er det noget så simpelt som en sikring ??

Hjælp!!

Mvh Christian Vibe
Avatar billede steamer Nybegynder
22. november 2004 - 17:14 #1
Jeg har præcis den samme erfaring, lige installeret halflife, og steam, dagen efter den installation går min skærm pludselig i sort, midt mens jeg sidder og læser et forum, selve lysdioden der indikerer at skærmen er tændt, begyndte at blinke efter skærmen havde klikket og slukket.
Jeg har set at mit Radeon9800pro 256ram kan køre på en anden computer, så det er software relateret, jeg har skiftet til 3 forskellige catalyst drivere, men hver gang den genstarter med de nyinstallerede drivere, klikker min skærm og går i sort.
Avatar billede steamer Nybegynder
22. november 2004 - 22:48 #2
Nu har jeg lige prøvet at geninstallere windows, ikke en helt ny installation, bare ovenpå den gamle, det hjalp heller ikke, alt virkede fint, lige indtil jeg indlæste catalyst driveren, efter den genstart slukker skærmen og går i sort.
Nu har jeg fjernet alle drivere igen (fjernet drivere manualt, genstartet i fejlsikret tilstand, brugt driver cleaner, genstartet i normal tilstand)
Jeg kunne virkelig bruge at par ideer til at komme videre, selv hvis de er langt ude, for jeg er selv løbet totalt tør :/
Avatar billede steamer Nybegynder
23. november 2004 - 17:32 #3
Ok det var min skærm der var busted, mærkelig fejl ......