Avatar billede celebrity Nybegynder
22. november 2004 - 12:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Frivillig sangskriver

Hej eksperter!!

Vi er en gruppe (blåt parti)
og vi skal lave en slagsang.
Sangen skal handle om industri og fabrikker. Vi er ligeglade med miljøet og skovene. Vi vil have mere os og røg.
Det er lidt useriøst, men vil i ikke gerne lave en super grineren sang, så vi kan få nogle stemmer :D

//Blåt parti
Avatar billede exp Juniormester
22. november 2004 - 12:28 #1
Mon ikke i bør lave jeres lektier selv?
Avatar billede celebrity Nybegynder
22. november 2004 - 12:42 #2
hehe jojo.. Men for det første har vi ikke tid. Og for det andet er vi ikke kreative og talentfulde. Det skal gerne være noget der batter. Så hjælp plz!
Avatar billede celebrity Nybegynder
22. november 2004 - 18:24 #3
Ingen?
Avatar billede celebrity Nybegynder
23. november 2004 - 20:13 #4
OKay :'(