Avatar billede galadrijela Nybegynder
21. november 2004 - 15:18 Der er 4 kommentarer

Siden er færdig….hvad nu?

Ja, det kan være et dumt spørgsmål, men.... min side er færdig, og køre fint på min maskine. Jeg har købt en domæne hos danhost.dk og lagt det hele under www mappe…… men det kører kun mine htm side, ikke asp side. Skal jeg placerer dem i forskellige mapper, hvor skal min db ligger?
Hvor kan jeg finder hjælp til det?
Avatar billede cpccorp Juniormester
21. november 2004 - 15:24 #1
er der asp på hotellet
Avatar billede goose Nybegynder
21. november 2004 - 15:40 #2
Du kunne jo prøve og læse deres faq:

http://danhost.dk/page.asp?id=faq

/Goose
Avatar billede galadrijela Nybegynder
21. november 2004 - 15:57 #3
Det har jeg gjordt, før jeg sprugt her... og der stå kun at den skal ligge under mappen www.... eller er jeg  dum, eller kan ikke se. Men det er første gang for mig at prøve det der....så man kan ikke ved det hele
Avatar billede jpv Nybegynder
22. november 2004 - 13:04 #4
Kan du ikke oprette en mappe på højde med WWW og lægge din Database i den?
Der kan måske komme nogle vanskeligheder med at få skriveadgang til den mappe, men det må du kunne spørge dit webhotel udbyder om, for det er jo ikke meningen at databasen skal være til fri download.