Avatar billede zeriox Nybegynder
13. marts 2001 - 12:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Java Applet Initialiserings Problem

Hejsa !

Jeg har lige kigget lidt rundt omkring og set at andre har problemer med Java2 appletter ... den sidste er fra december 2000 hvor der står at det ikke kan lade sig gøre at køre appletter fra java2 i ex. IE5.5 ... gælder det stadig, og er det ellers nødvendig at kompilere skidtet i en ældre version ?
Avatar billede disky Nybegynder
13. marts 2001 - 12:41 #1
problemmet er at den JVM som følger med ikke understøtter alle Java2 ting, derfor brug kun java V1.2 metoder. SÅ kan det køre i alle java kompatible browsere.
Avatar billede zeriox Nybegynder
13. marts 2001 - 13:16 #2
Okie ... jeg takker :)
Avatar billede disky Nybegynder
13. marts 2001 - 13:17 #3
det var så lidt :-)

Har selv bøvlet længe med den problem stilling :(