Avatar billede challenge Praktikant
20. november 2004 - 19:29 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Sidevurdering m. point

Ja, jeg lavede et spørgsmål, men jeg gav ingen point, så jeg ville lige prøve igen...MED point :)

Kritik, og alt andet er velkomment!

www.ittraffic.com/challenge

Challenge
Avatar billede weblex Nybegynder
20. november 2004 - 19:32 #1
Jeg synes dit banner er lidt kedeligt - især når man tager i betragtning at du arbejder med grafik.
Avatar billede kalp Novice
20. november 2004 - 21:29 #2
Kan godt lide menuen... Er enig med weblex i at banneret er lidt kedeligt.

fjern værktøjer... alle de billeder... eller gør så farverne passer i i designet..

de ser ikke så pæne ud som de er nu
Avatar billede equip.dk Nybegynder
22. november 2004 - 00:55 #3
du ka' lave toppen meget bedre!
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 12:01 #4
Der er slet ikke kommet input fra spørgeren hehe hvorn' skær den mester?:p
Avatar billede challenge Praktikant
22. november 2004 - 14:08 #5
Ja, jeg har prøvet med en bedere banner, men jeg har ikke rigtigt fundet noget der ser godt ud, og som der passer til resten af designet. Prøver mig stadig frem, men hvis i har en ide, kigger jeg gerne på det!

"fjern værktøjer..."
værktøjer?

"du ka' lave toppen meget bedre!"
Er det bare banneret eller bare gennerelt toppen?

vender tilbage med nyt!
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 21:05 #6
Tilfældige værker... ikke værktøjer :o)