Avatar billede rotterdam Nybegynder
20. november 2004 - 19:24 Der er 4 kommentarer

Brænderen virker ikke!

Hejsa, jeg har lidt af et problem, jeg ved ikke om det rent faktisk er brænderen eller softwaren, men når jeg vil brænde en cd skubber nero (og clone) bare skuffen ud igen og beder mig om at indsætte et tomt medie! Dette gør jeg så men uden held, jeg har prøvet at brænde alt muligt forskelligt og indtil forleden virkede det fint, men nu er den blevet skør... nogen der kan hjælpe?

Mhv Mikkel
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
20. november 2004 - 19:37 #1
Du skriver ikke hvilket styresystem eller hvilken version brænderprogram.
Nero har haft problemer, hvis der er andre brænderprogrammer, men det er vist nok i forbindelse med win98.
Ellers ville jeg nok prøve at geninstallere brænderprogrammet.
Avatar billede rotterdam Nybegynder
20. november 2004 - 19:56 #2
Åh sorry, det er en gammel K6-3 450Mhz maskine, brænderen er en Lite-On 52/40/52 og det kører med Windows 2000Pro og ydermere bruger jeg Nero6 ... Jeg tror næsten ikke det er brænder programmet da Clone CD os brokker sig!
Avatar billede rotterdam Nybegynder
20. november 2004 - 22:41 #3
Slet ingen der kan hjælpe?
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
21. november 2004 - 03:00 #4
har du prøvet at geninstallere driveren til din brænder?
jeg kan ikke se om din brænder er med på liteons hjemmeside, men du kan jo se om du kan finde driveren her, hvis du ikke har installations cd-en