Avatar billede balstrup Nybegynder
20. november 2004 - 15:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Software til synkronisering af Z1010 fra SonyEricsson

Hej

Jeg har fået en Z1010 fra SE, men jeg kan ikke få installeret den medfølgende software!! Hver gang jeg prøver får jeg at vide at den ikke kan skrive til registreringsdatabasen, når den vil registrere hvilke programmer der er installeret.

Er der nogen der kan komme med et bud på hvad jeg kan gøre??
Eller er der nogen der kender nogle gratis programmer der kan bruges til at kommunikere med en Z1010 fra sin pc?

Det skal siges at jeg kører XP Home og er administrator på pc'en. Jeg har ikke problemer med at installere andre programmer.
Avatar billede paaskeland Nybegynder
20. november 2004 - 15:49 #1
Prøv med float's Mobile Agent det kan lidt af hvert http://fma.sourceforge.net/index2.htm Det der følger med fra SE er lige frem noget at råbe hurra for....
Avatar billede balstrup Nybegynder
20. november 2004 - 17:27 #2
Det set jo umiddelbart godt ud!
Det vil jeg prøve at se på!!!!
Avatar billede balstrup Nybegynder
24. november 2004 - 10:13 #3
Jeg kan ikke rigtigt få det til at fungere!!!!
Der sker ingenting når jeg connecter.
Nå jeg starter programmet op kommer den med 5-6 forskellige filer der mangler!!
Avatar billede paaskeland Nybegynder
24. november 2004 - 10:41 #4
prøv at læse det her og se om det ikke virker: http://fma.xinium.com/forums/index.php?showtopic=2214 ellers kan du evt. spørger i deres forum. De er meget flinke til at svare og hjælpe.