Avatar billede johnny_graversen Nybegynder
20. november 2004 - 10:28 Der er 5 kommentarer

tilpas hjemmeside

Hej Eksperten.

Som nybegynder har vi lavet en hjemmeside i vores faglige klub, men problemet er, at jeg laver den på en 19" skærm.så det hele står pænt, men når man så ser siden på en 17" skærm..så er mange ting forrykket, og ser ikke så smart ud..please help.
www.dfkrahbekfisk.dk
Avatar billede Jman Praktikant
20. november 2004 - 10:33 #1
Det er jo et bredt favnende spørgsmål... Eksempelvis kan resultatet sagtens være det samme på begge størrelser skærm, hvis 17" skærmen kører med end højere opøsning end 19" skærmen..
Der er mange ting at tage højde for, når man skal "servicere" brugeren og give dem et behageligt besøg på sin hjemmeside.

Men jeg vil da anbefale at du kigger på www.html.dk, hvor du kan finde tutorial til html og beskrivelser af de grundlægende ting man skal tage højde for - skrevet på en meget brugervenlig og forståelig måde
Avatar billede johnny_graversen Nybegynder
20. november 2004 - 10:35 #2
ok tak for svaret, jeg prøver
Avatar billede Jman Praktikant
20. november 2004 - 10:38 #3
og spørg endelig ind her på E hvis der er noget mere konkret, du er i tvivl om  :o)
pøj-pøj med det!
Avatar billede Jman Praktikant
20. november 2004 - 10:44 #4
P.S.:
Jeg sad lige og kiggede på din profil.. må jeg venligst minde dig om at det er en rigtig god ide at lukke sine spørgsmål, når de er blevet for gamle og der ikke er kommet tilfredsstillende svar..
Du kan evt. lægge et svar selv og acceptere dét.

          c",)
Avatar billede Jman Praktikant
10. januar 2005 - 19:36 #5
Måske det er lukketid for dette spørgsmål ?!