Avatar billede miss-g Seniormester
19. november 2004 - 22:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Asp og Acces/MySql programmør til stor opgave søges!

Vi leder med lys og lygte efter personen som har tid og lyst til at tjene nogle penge på at programmere et af vores site.

Sitet er rimelig stort og er i stil med scor.dk - altså en mødested af den frækkere karakter.

Sitet ER designet og lavet i HTML, så nu skal funktionerne bare vækkes til live med ASP, og så skal der laves en mindre co-admin database til sitet i Acces (eller MySQL).

Det er et plus hvis du også er lidt ferm til javascript, da vi kan bruge lidt hjælp der.

Før du får yderligere oplysninger/detaljer om opgaven, vil vi gerne at vi lige underskriver en såkaldt ´hemmelighedsaftale´ der sikrer at vi ikke må ´sladre´ om dig og omvendt.....

Sitet skal være færdigt hurtigst muligt! Den oprindelige deadline var oktober 2004, så.....

Interesseret og har du hvad der skal til??
Kom med dit tilbud (og tidsplan).

Skriv til:
kontakt@nicolin.dk

Det er tilladt at lægge referencer :-)
Avatar billede locturian Nybegynder
22. november 2004 - 09:43 #1
Hej Miss-g :)

Skriv mig en mail på loc@locturian.dk (Ja, smider den gerne offentligt, bliver spammet nok i forvejen ;) - Så tager vi en lille snak...
Avatar billede miss-g Seniormester
22. november 2004 - 16:12 #2
Hej Locturian.

Kan du sende noget mere info her kontakt@nicolin.dk ?

Skal f.eks. bruge navn, adresse, postnr. (evt. firma) for at lave en ´Aftale om fortrolige oplysninger´...
Avatar billede lemmings Nybegynder
24. november 2004 - 14:35 #3
Hey Miss-g!

Med mindre du har fundet en programmør, så kunne også jeg tænke mig at byde på jobbet. Skriv til : b.lemming@post.tele.dk

Birgitte
Avatar billede miss-g Seniormester
24. november 2004 - 14:49 #4
Har sendt dig en e-mail Birgitte *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
24. november 2004 - 14:50 #5
Lukker nu, da vi har en del til at byde på opgaven nu.

Takker for interessen *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
30. november 2004 - 01:56 #6
Til jer som har kontaktet os herigennem:

Vi vil gerne bede om tilbudet senest (på) fredag den 3. december 2004 kl. 10.00

Sender jer også en e-mail i tilfælde af at I ikke læser her...
Avatar billede miss-g Seniormester
30. november 2004 - 13:07 #7
Vi ændrer datoen (sorry):

Sidste frist er mandag den 6. december 2004 kl. 10.00 !