Avatar billede andreas_og_far Praktikant
19. november 2004 - 19:39 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

3D Indretningsprogram - Søges meget kraftigt

Hej Alle

Vi har netop købt nyt hus og i den forbindelse søger jeg et program til computeren der kan følgende:

Man indtaster størrelsen på rummene i sit hus - kort sagt, hele husets skitse med vægge og døre med mere, altså inkl. de rigtige mål.
Derefter kan man så sætte nogle std. møbler ind i huset.

Til sidst har man altså en fuldstændig kopi af sit hus, i den rigtige størrelsesorden.
DET SMARTE er så, at nu kan man "bevæge" sig rundt i huset i 3D !! - og altså fornemme huset næsten "real"

- Jeg har læst om dette program i et gammelt K-Computer blad, så jeg ved det findes, men hvad hedder det og hvad er hjemmesiden ???

Jeg er virkelig MEGET intereseret og er næsten villig til alt for at få info om sådan et stykke software !!

(Der findes sikkert flere programmer, men i disse tider kan de sikkert også meget mere end jeg har angivet)

Det er MEGET vigtigt for mig, så jeg er villig til at give 200 point for et svar.
Sig endelig til, hvis jeg skal skrive flere oplysninger for at forstå spørgsmålet.....

;-)
Avatar billede kalp Novice
19. november 2004 - 19:42 #1
Avatar billede kalp Novice
19. november 2004 - 19:46 #3
og ellers AutoCad
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
19. november 2004 - 22:51 #4
Godaften Kalp

Artifice programmet har jeg installeret og testet, men det var ikke godt. Det var for meget fokuseret på bygninger !! og kørte også meget dårligt med dårlig grafik.

De andre programmer ser lovende ud, men der er ingen trial/demo eller lign. -> Lidt irreterende....

Autocad ??? Nej Nej Nej - Jeg skal jo ikke selv tegne det, kun bruge et nemt drag and drop program........

Tak ;-)
Avatar billede ravnemor Juniormester
20. november 2004 - 00:09 #5
Kan dette bruges:

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?siteID=123112&id=4221521

Ved ikke om der er trial, men jeg har programmet liggende med licens hvis du er interesseret....
Avatar billede nythjem Nybegynder
20. november 2004 - 01:58 #6
http://www.ide.dk/sw1790.asp

Tre sikkert gode alternativer :)
Avatar billede nythjem Nybegynder
20. november 2004 - 02:01 #7
Og vupsi, måske kunne disse bruges?

http://home.skjernts.dk/nh/programmer_indhold.htm

God weekend..
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 12:04 #9
noget nyt?
Avatar billede kalp Novice
06. december 2004 - 12:04 #10
?
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
07. december 2004 - 19:39 #11
Hmmm...ikke specielt. Jeg venter stadig på en brugbar løsning.

Skal jeg da lukke spørgsmålet ??
Avatar billede kalp Novice
08. december 2004 - 00:20 #12
nej behøver du ikke bare du ikke glemmer det:)
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 23:02 #13
måske på tide du også lukker dette spørgsmål:)
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
11. januar 2005 - 09:51 #15
Hmmm - Fandt ikke nogen rigtig god løsning. Men tak for jeres hjælp og ulejlighed........
Avatar billede D_sign Nybegynder
16. december 2010 - 17:41 #16
Jeg vil anbefale www.lovemyhome.dk, som er et dansk udviklet indretningsprogram.

3D værktøjet fungerer direkte i browseren og her indretter du med rigtige møbler fra førende skandinaviske producenter.
Avatar billede nythjem Nybegynder
16. december 2010 - 17:49 #17
Nårhhhh..

Er det nogen der ude på at få lidt søgemaskine optimering?

Sødt..