Avatar billede manhunter Nybegynder
19. november 2004 - 17:26 Der er 3 kommentarer

Vil ikke vise side, men godt Pinge og Trace den

Heysa. Jeg har en side jeg ikke kan åbne, den siger cannot be found, og nogen gange når jeg kommer ind siger den "Database does not exist" eller noget i den stil.
Kan godt pinge og trace siden i Cmd, men er det siden den er gal med eller ?
Avatar billede tripwire Nybegynder
19. november 2004 - 17:32 #1
Det er sikkert siden den er gal med. Hvilken side er det, så kan vi andre teste?
Avatar billede manhunter Nybegynder
19. november 2004 - 17:59 #2
Den virker igen :) Det var nok siden, da alt andet virkede.
Avatar billede tripwire Nybegynder
19. november 2004 - 18:08 #3
Hvis den siger database does not exist, så er det ihvertfald serveren der har problemet. Godt at det virker igen ;)