Avatar billede slumse Nybegynder
19. november 2004 - 17:18 Der er 7 kommentarer

Harddisk død?

Hej...

Jeg har et problem med min computer. Den er begyndt at være noget langsom, og når computeren begynder at arbejde, så kommer der sådan en sjov lyd fra harddisken. Den hakker 4 gange i træk. Det er lidt svært at forklare. Men hvis man så prøver at genstarte computeren, er det ikke sikkert den vil starte op igen, før efter et nogen minutter. Så når den bare lige ind til at windows starter og siger der mangler en fil.

Hvad kan der være galt?
Avatar billede bennyn Nybegynder
19. november 2004 - 17:30 #1
Din harddisk er på vej i dødenn.. Skynd dig at tage backup til en anden disk...
De små "klik" er læsearmen der ikke længere kan fokusere
Avatar billede slumse Nybegynder
19. november 2004 - 22:17 #2
Er det noget du er helt sikker på? DEt vil være lidt trist og købe en ny, og problemet ik bliver løst. Men jeg har godt haft på fornemmelsen, den var færdig.
Avatar billede bennyn Nybegynder
19. november 2004 - 22:20 #3
Jeg er 99,9% sikker på at den er på vej i graven..
De tikke lyde som du beskriver, hvis de kommer fra disken så er det som sagt "læsehovedet" der ikke længere kan fokusere
Avatar billede slumse Nybegynder
21. november 2004 - 18:02 #4
kan man ikke få et program der kan teste ens harddisk for fejl?
Avatar billede bennyn Nybegynder
21. november 2004 - 18:04 #5
Jo, hvad er mærket på disken
Avatar billede slumse Nybegynder
21. november 2004 - 19:32 #6
IBM 40 gb
Avatar billede bennyn Nybegynder
21. november 2004 - 20:24 #7