Avatar billede iceprayer Nybegynder
19. november 2004 - 16:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows til Mandrake

Heysan...
Jeg er ved at installere Mandrake 9.2 på min Scumpaq Presario R3000, og idéen er at jeg stadig skal beholde mit win til arb.
Jeg har prøvet at inst. på følgende måde:
1. Jeg sætter cd1 i, imens pc'en står i windows. Jeg prøver at bruge installationens hd-mannagement, til at reezise min win-partition.
Men det der så sker, er at den tæller op til 100%, og så siger den Cluster Count failed!
Det samme sker, hvis jeg booter fra cd'en... HJÆLP!
Avatar billede iceprayer Nybegynder
19. november 2004 - 17:14 #1
Jeg har tidligere installeret fra samme cd'ere på en HP OmniBook XE3l
Avatar billede iceprayer Nybegynder
19. november 2004 - 17:40 #2
Undskyld...
Acounting Clusters
Cluster Accounting Failed
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2004 - 21:09 #3
Download Next Generation http://www.bootitng.com/bootitng.html
overfør den til en diskette -> boot op på denne diskette -> klik annuller til at installere -> på næste skærm får du alle de valgmuligheder du har brug for
Avatar billede iceprayer Nybegynder
22. november 2004 - 20:54 #4
Det virkede fint, tak!