Avatar billede quak.dk Nybegynder
18. november 2004 - 21:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lydkort og DTS lyd

Ved ik lige om det her er det rigtige sted

Skriv gerne hvis der er en mere passende gruppe

Anyway mit spørgsmål lyder

Jeg har et AudioTrak EX7 lydkort, som kan køre DTS lyd, og nu sidder jeg og gerne vil høre nogen DTS musik CD'er over forstærkeren selvf., men noget på min pc sampler det om, og min forstærker skal ha DTS lyden usamplet... Ellers siger det bare skraaaat.. Nogen ide om hvordan jeg kan får det fjernet eller hvor jeg skal lede

P.S Kører igennem S/PDIF (Lysleder kabel)

Har siddet desperat i mange dage.. !
Avatar billede quak.dk Nybegynder
18. november 2004 - 21:51 #1
Og det har forresten virket da jeg fandt ud af jeg ik havde installeret drivere, og så installerede dem.. men efter reboot virkede det ik mere og ja den bruger de rigtige drivere
Avatar billede quak.dk Nybegynder
19. november 2004 - 17:36 #2
Ser så ik ud til nogen kan hjælpe desværre.. Vil gerne give 1000 points til den der kan !
Avatar billede quak.dk Nybegynder
19. november 2004 - 18:54 #3
Eller 100 kr.. ! NU VIL JEG BARE HA DET TIL AT VIRKE ;)
Avatar billede quak.dk Nybegynder
22. november 2004 - 01:29 #4
Hmm ser ud til ingen kan finde ud af det.. lukker spørgsmålet ned.
Avatar billede quak.dk Nybegynder
22. november 2004 - 01:29 #5
gah skal nok markere det som et svar også så ;)