Avatar billede miccar Nybegynder
18. november 2004 - 20:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor lagger mine spil?

Hej eksperter!
Jeg har lige købt det helt nye Need for speed underground 2
men jeg er løbet ind i nogle problemer for når jeg er inde i spillet lagger det så det næsten er umuligt at styre sin bil..
jeg har prøvet at sætte alle grafik egenskaber til det lavest mulige.. men der lagger stadig ... trods min pc er på det ca det dobbelte af hvad spillet kræver
jeg har en Intel 1.7 processor
          Intel 84825G grafikkort med 64mb ram
          632mb DDR Ram
          og Yamaha XG lydkort.
Hvad kan være problemet som gør at den er så ustabil i det spil
jeg har prøvet at spille spillet på min brors gamle computer som kun er Intel 1.0 processor
      Nvidia Geforce 2 32mb
      384mb SDram
      og et onboard Creative lydkort
jeg har endda scannet min computer med både
SpyBot search and destroy
Adaware ¨
Advanced System optimizer
og jeg har scannet med Trend Micro 2003 virus scanner
så det er ikke det der er problemet for det øvrige system kører perfekt kun i spil opstår der problemer ...
hvad kan være galt?
Håber i kan hjælpe
Avatar billede miccar Nybegynder
18. november 2004 - 20:17 #1
rettelse:::: det ovenstående er Intel 82845G Graffikkort ikke 8482
Avatar billede boxer Nybegynder
18. november 2004 - 22:53 #2
Det var hvad jeg fandt på Ea's hjemmeside:

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS

Windows 98, 98 Second Edition, ME, 2000 Professional, XP Professional, or XP Home operating system
Intel Pentium III (or equivalent) CPU running at 933MHz or higher
32MB DirectX 9.0c compatible video card (Geforce2 or higher) using a
Supported video chipset (see below)
256 MB RAM
DirectX compatible sound card
2 GB of HD space
8X CD-ROM

Video Card Support:

Although Direct3D is supported, this support is only officially extended to certain 3D accelerator devices.  The following major D3D chipsets are supported.

ATI Radeon 7500 or greater
NVIDIA GeForce2 or greater

While Direct3D supports a wider variety of 3D accelerator devices, the behavior of Need For Speed Underground 2 cannot be predicted in these situations. In extreme cases, running Need For Speed Underground 2 with a Direct3D device that is not officially supported can lead to an unstable PC environment.

Er der installeret DirectX 9.0c på din computer. Det er muligt at spillet slet ikke kan spilles ordentligt med dit grafikkort.
Avatar billede boxer Nybegynder
18. november 2004 - 22:54 #3
Som du kan se er din brors grafikkort supported og dit er ikke. Som Ea skriver kan det være skyl i problemerne
Avatar billede miccar Nybegynder
20. november 2004 - 03:14 #4
Så du mener altså at det er graffikkortet der er mit problem? .. Men tror du der er en mulig løsning, udover selfølgelig det letteste at købe et andet graffikkort
Avatar billede miccar Nybegynder
20. november 2004 - 03:15 #5
og ja jeg har installeret den nyeste DirectX fra Microsofts hjemmeside
Avatar billede boxer Nybegynder
20. november 2004 - 07:39 #6
Ja det er grafikkortet der er problemet. Jeg tror ikke der er så mange andre muligheder end at købe et nyt grafikkort. Men med et grafikkort på kun 64 mb ram ville jeg nok investere i et nyt. Især hvis du spiller nye spil. Grafikkortet er meget vigtigt når du spiller nye spil. Men det er kun dig der kan vurdere om du spiller så meget at det er nødvendigt med nyt grafikkort.

Hvis du beslutter dig for at købe nyt grafikkort, så invester i et ordentligt kort. De nye spil kræver mere og mere af grafikkortet og så kan du lige så godt få et der kan holde i et stykke tid. Men grafikkort skal skiftes en gang i mellem for at kunne følge med udviklingen i de spil der kommer på markedet.
Avatar billede boxer Nybegynder
20. november 2004 - 07:48 #7
Hvis du køber, så køb et af de mere kendte grafikkort: ATI eller NVIDIA - De er altid supported i nye spil.
Avatar billede miccar Nybegynder
21. november 2004 - 04:10 #8
Jeg mener bare helt klart der må være en driver eller opdatering til mit graffikkort der gør det muligt. for hvis jeg går ind i EAs hjælp har de en liste over graffikkort drivere og der er bla henvisninger til Intels hjemmeside så helt ukendt for spillet er det vel ikke ..
Avatar billede boxer Nybegynder
12. maj 2005 - 21:17 #9
Kan spørgsmålet lukkes?
Avatar billede miccar Nybegynder
13. maj 2005 - 13:35 #10
Ja, undskyld mange gange. Den var lige gået i glemmebogen. Tak for hjælpen!!!!! Point
er dine.
Avatar billede boxer Nybegynder
13. maj 2005 - 18:07 #11
Velbekomme :o)