Avatar billede bobbecs Nybegynder
18. november 2004 - 19:57 Der er 5 kommentarer

Boost level på mine mp3 filer

hey all !

jeg har et lille problem her. jeg har en nokia 6600, og jeg har mp3 afspiller på den ultramp3. ingen dårlige kommentare omkring kval tak, nej men er det muligt at booste sine mp3 filer i lydnivau på computeren inden jeg smider dem over på min telefon ?

gerne freeware..

//jesper
Avatar billede henninga Novice
19. november 2004 - 12:07 #1
Hvis du har Nero brænderprogram følger der et lydprogram med som hedder  Nero Wave Editor - her kan du nemt booste din lyd.
Henning
Avatar billede bobbecs Nybegynder
06. december 2004 - 16:22 #2
fuck kan ikk finde ud af hvor jeg giver dig point :S hmm wierd
Avatar billede henninga Novice
06. december 2004 - 22:59 #3
Jeg skal bare lave et svar ;o)
Virkede det for dig?
Avatar billede bobbecs Nybegynder
07. december 2004 - 06:56 #4
meget bedre :D
Avatar billede henninga Novice
02. januar 2005 - 20:10 #5
Lukker du her ???