Avatar billede uffekat Nybegynder
18. november 2004 - 17:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gendannelse af overskreven fil

Jeg har netop lavet et stort leksikon med en masse forskellige fysik betegnelser, som vi har brugt i det her skoleår, og hvad kommer jeg så til? Selvfølgelig kommer jeg til at overskrive dokumentet, da jeg lige skulle være smart og lave mit kemileksikon i samme fil, så det kunne få samme layout, og så ville jeg gemme filen i et andet dokument, men jeg kommer selvfølgelig til bare at trykke gem...

Er der ikke en som ved, om jeg kan kalde filen tilbage igen? Jeg er virkelig desperat... Det har taget mig 4 timer at lave det leksikon :(

Hilsen Alexander
18. november 2004 - 18:02 #1
Hvis filen er overskrevet er der ikke noget at gøre, så kan den ikke gendannes.
Avatar billede uffekat Nybegynder
18. november 2004 - 18:03 #2
Så er der fandeme dømt dårlig jul.

Krafteddeme det værster der kunne ske mand! FUCK
Avatar billede uffekat Nybegynder
18. november 2004 - 18:05 #3
Ok hvordan gendanner jeg så fra sidste systemgendannelses punkt?
Jeg SKAL have det igen. Koste hvad det vil
Avatar billede oskar Nybegynder
18. november 2004 - 18:26 #4
Det hjælper ikke det fjerneste at gendanne sidste systemgendannelsespunkt, det har intet med almiondelige filer at gøre.

Hvis det har taget fire timer at lave det kan du vel lave det igen på under 4! Der er ikke andre muligheder.
Avatar billede uffekat Nybegynder
18. november 2004 - 18:44 #5
Nå... så tror jeg bare jeg smadrer et eller andet og så går i gang igen :'(
Avatar billede uffekat Nybegynder
18. november 2004 - 20:53 #6
Ved du hvad oskar? Jeg fulgte dit råd :D Og jeg er allerede færdig!!! Smid et svar, så er pointene dine :)
Avatar billede kalp Novice
02. marts 2005 - 20:28 #7
Der er måske håb... hvis du kan finde backup filen som her
http://www.eksperten.dk/spm/596284
Avatar billede kalp Novice
02. marts 2005 - 20:28 #8
kør forslagene igennem:)
Avatar billede oskar Nybegynder
02. marts 2005 - 21:23 #9
ok