Avatar billede kimhinge Nybegynder
18. november 2004 - 17:27 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Interaktiv DVD

Jeg skal lave en interactiv med forskellig features bl.a. visning af videoklip, men der skal også være tekst, billeder og hvad man ellers kan lave af sjov...

Er der nogen der kender et program til dette?
Avatar billede schaefner Juniormester
18. november 2004 - 17:44 #1
Avatar billede henninga Novice
20. november 2004 - 14:23 #2
Så skal du have et multimedie program som f.eks. Mediator som du kan hente en prøveversion af her: http://www.matchware.net/en/products/mediator/default.htm
Ellers kan du bruge et almindeligt dvd-authoring program og opbygge en masse forskellige menuer som du hopper rundt imellem. Du kan hente en gratis version her: http://www.abmedia.dk/video/spruce.htm

HenningA
Avatar billede kimhinge Nybegynder
23. november 2004 - 17:36 #3
Har kigget... Kan ikke rigtig bruge dem til mit formål... Har fundet noget nyttigt på sonic.dk! Henning jeg tror du skal have pointene da det var via din side jeg fandt det!

Send et svar!
Avatar billede henninga Novice
24. november 2004 - 00:22 #4
Tag osse selv nogle point - det er alt for mange for et svar.
Henning
Avatar billede kimhinge Nybegynder
27. november 2004 - 21:34 #5
ok...