Avatar billede nopa86 Nybegynder
18. november 2004 - 14:42 Der er 4 kommentarer

Udnytte funktionen OpenGL I Counter-Strike med Agp grafikkort

Jeg støder på et problem med mit grafik kort når jeg skal spille CS hvilket irretere mig meget jeg kan kun køre software grafik. Kvaliteten er meget dårliger der en openGL. Jeg vil gerne vide om man kan ændre det og hvis ja så hvordan. Gerne med eventuelle link til drivers hvis det er påkrævet.
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
18. november 2004 - 15:06 #1
du skal enten hente nvidia driver eller ATI driver kommer an på dit grafikkort... og du skal lave det om inde i selve CS om du vil bruge software eller OpenGL
Avatar billede nopa86 Nybegynder
18. november 2004 - 16:40 #2
Det er et Ati grafikkort
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
18. november 2004 - 17:08 #3
så gå ind på ati hjemmeside og hent 4.11 driverne..... så ind i CS går du ind og laver om på fra software og til openGL.. jeg kan ikke lige huske hvordet er da det er 4 år siden jeg har spillet CS...

Link til driver:
http://ati.com/support/driver.html
Avatar billede nopa86 Nybegynder
19. november 2004 - 16:18 #4
denne driver duer ikke til mit grafik kort, det er noget med adapteren...