Avatar billede robertholmjensen Nybegynder
13. marts 2001 - 00:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webcam, problemer med opløsning.

Jeg har købt et webcam af mærket Lifetec type LT9388 som er tilsluttet via min USB-port. Jeg har problemer med at billedet flimrer når jeg anvender kameraet, der kommer en del farvede felter frem i billedet ind imellem, når jeg anvender det. Selvom jeg har installeret det medfølgende software, tilsyneladende uden problemer. Kameraet er tilsluttet min computer, som er en Compaq Presario 5154, med en 350 MHz processor. En af mine venner har købt et tilsvarende kamera, og har ingen problemer med det. Her er det også tilsluttet en Compaq computer, dog 450 MHz, men det skulle vel ikke gøre nogen forskel.
Jeg har forsøgt at indstille kameraet med det medfølgende program til kameraet, uden held.
Hvad kan der være galt?
Avatar billede handmade Nybegynder
13. marts 2001 - 00:26 #1
Der er flere forskellige muligheder:
Mangel på lys
Defekt kamera
Dårlig stikforbindelse
Reinstaller USB-porten
Avatar billede jonaslis Nybegynder
13. marts 2001 - 01:28 #2
Jeg ville med det samme \"låne\" og samtidig udlåne!! Kamera..erne. Det burde IKKE ligge i 350/450Mhz. Prøv din vens kamera og lad os høre om det resultat?
Avatar billede jonaslis Nybegynder
13. marts 2001 - 01:32 #3
Hvad forskel er der evt. på ram i de 2 PC\'er
Avatar billede robertholmjensen Nybegynder
13. marts 2001 - 01:35 #4
Jeg har prøvet at bytte kamera med min vens computer, og de virkede begge perfekt på min vens computer, og der var problemer med begge på min computer... Min Computer har 64 MB ram (stationær pc) og min vens computer har 32 MB ram (bærbar computer)
Avatar billede jonaslis Nybegynder
13. marts 2001 - 13:45 #5
Et par links:
http://www.usbman.com
http://channel.europe.creative.com/channel/support/temp/webcam_troubleshooting_guide.htm
Som handmade skriver, har du reinstall USB? Lys ved jeg ikke rigtigt, men har da set cam. opsat elendigt.