Avatar billede casa21 Nybegynder
18. november 2004 - 10:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tabel størrelse

Når man laver en tabel på ex. 200px og så indsætter to rows på 100px, skal man så gå ud fra at der går nogle pixels til kanter dvs. at rowsene kun skal være ex. 99 px? og hvad hvis man indsætter en tabel i tabellen går der så noget plads til spilde?
Avatar billede humpfrey Nybegynder
18. november 2004 - 11:07 #1
du kan gå ud fra at det der reserveres plads til er det der kan ses, dvs. hvis du har border sat til 0, bliver den plads ikke trukket fra.
Mvh Humpfrey
Avatar billede casa21 Nybegynder
18. november 2004 - 16:11 #2
Jeg skal lige tjekke at jeg har forstået det rigtigt. Hvis border=0 så kan jeg godt regne med den ikke bruger noget plads.
Avatar billede humpfrey Nybegynder
30. november 2004 - 08:29 #3
ja så vidt jeg ved er <tabel> en formattering af nogle af de pixels der vises på siden, og hvis border = 0, mener jeg ikke der trækkes 1 pixel fra row. Hvis den står til f.eks. 1 pix, skal den jo vises og så fylder rammen jo den pixel. Jeg er så lidt i tvivl om hvad der sker hvis man ikke angiver størrelsen på sine tabeller.