Avatar billede backfire Nybegynder
18. november 2004 - 10:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Session glemmes i IE5

Jeg har et problem med en side som gemmer nogle data i sessions, bla. information om brugerens status som værende enten logget ind eller ej. Dette virker fint i IE6, Firefox og andre nyere browsere.  I IE5 registreres min session fint, men når brugeren skifter side eller refresher den nuværende side forsvinder alle data i sidens session og de skal genindlæses.

Der er intet ændret i php.ini, som ligger på en FC2 server med apache, og sessions startes med session_start() som det første i scriptet og sessions læses og skrives med $_SESSION["foo"] ...

Nogen ide hvor det går galt....
Avatar billede sukos Juniormester
18. november 2004 - 10:49 #1
Ja, du "enabler" cookies i browser-opsætning!
Har ikke noget med PHP at gøre
Avatar billede sukos Juniormester
18. november 2004 - 10:50 #2
du skal enable...........
Avatar billede backfire Nybegynder
24. november 2004 - 18:03 #3
Alt var selvfølgelig enabled... problemet løste sig ikke på andre maskiner, så der må have været en fejl i installationen af IE!!