Avatar billede Slettet bruger
17. november 2004 - 20:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Web administrationssystemer

Hej

Findes der flere end disse full-managed webadmins systemer:

Confixx
Pleks
cPanel

De skal kunne kører på en linux/bsd server..

Kom gerne med et link...
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. november 2004 - 20:22 #1
Webmin er IMHO noget af det bedste

http://www.webmin.com/
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2004 - 20:35 #2
Men systes ikke at webmin har en funktion der gør det muligt, at brugeren selv kan logge ind og ændre i tingene.
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. november 2004 - 21:05 #3
Nej det vil du ikke kunne med webmin den er til administratoren primært så hvis brugeren ikke er admin sååååå.

Jeg har aldrig set et system til brugeren, det ville modarbejde sikkerhedsprincipperne i et true fler bruger system lidt
Avatar billede easytouch Nybegynder
22. december 2008 - 12:51 #4
http://www.cubepanel.com er et alletider webhostpanel som køres via linux eller windows... det fås til en billig pris og ikke noget med betaling hver mdr.