Avatar billede lightyear Nybegynder
12. marts 2001 - 22:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DVD -> wav

Hej alle kloge hoveder!

Er der nogen der ved hvordan man grapper lyden fra en DVD til et stereo 44.1KHz wave-spor?

Mvh.
Lightyear
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
12. marts 2001 - 22:09 #1
Hvis du har et soundblaster live! kort kan er der en recorder med der kan optage \"what u hear\"! Altså al lyd der kommer gennem lydkortet! Jeg mener også man få et shareware/freeware program der kan det samme...
Avatar billede sjover Nybegynder
12. marts 2001 - 22:09 #2
Prøv et eller andet lydoptageprogram, evt. Total Recorder.

Er den slags lovligt ??
Avatar billede makse Nybegynder
12. marts 2001 - 22:18 #3
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
12. marts 2001 - 22:27 #4
prøv at hente Cybercorder her http://tucows.cybercity.dk/adnload/144747_49018.html
Det kan, så jeg kan læse mig til, optage radio, streaming files og andre medier! Så mon ikke det kan gøre det? :-)
Avatar billede lightyear Nybegynder
12. marts 2001 - 22:58 #5
Jeg har et Live! kort, men var ikke klar over at det havde den funktion med \"what u hear\" - men det virker altså fortrinligt! :-)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
12. marts 2001 - 23:03 #6
Det var godt :-)
Glad for at jeg kunne hjælpe...