Avatar billede kusine Nybegynder
17. november 2004 - 15:02 Der er 1 kommentar

Viruslignende opførsel i Word 2000

Flere brugere oplever i Word 2000 (på Windows XP), at der pludselig oprettes en masse ekstra sider i dokumentet og øverst på dise sider er ½-1 linie med firkanter og tegn. Nogle gange sker det mens man har dokumentet åbent og uden man arbejder i det. En bruger har oveni købet oplevet, at dokumentet blev normalt igen uden at have gjort noget. Det er dog kun sket én gang. Dokumenterne er baseret på ganske almindelige Word skabeloner, der er oprettet 'fra bunden af' og ikke en konvertering fra et tidligere tekstbehandlingssytem.

Har andre oplevet dette ? Der anvendes sidst nye opdaterede Panda antivirus software ! Er der en virus, der opfører sig sådan ?

MVH

Kusine
Avatar billede jkrons Professor
18. november 2004 - 14:23 #1
Jeg har aldrig hørt om en sådan virus, men kan ikke afvise at den eksiterer.

På den anden side har jeg heller ikke oplevet at Word af sig selv - og uden at blive brugt, gør noget af sig selv. Derimod kan der opstå fejl af den type, du nævner her i forbindelse med fx udskrift, men det vil i så fald normalt kun være på de udskrvne sider, ikke i dokumentet på skærmen.