Avatar billede kragekjaer Praktikant
17. november 2004 - 14:02 Der er 9 kommentarer

Nogle der ikke kan se denne side som den skal ses?

Nogle siger at første gang de er inde på siden vises menuen ikke, op lever du det samme, og sidder du evt. på en mac....

http://www.kragekjaer.dk/copsac
Avatar billede krogsager Nybegynder
17. november 2004 - 14:08 #1
Hvis du mener menu'en i venstre side (1 hovedpunkt og 6 underpunkter)kan den ses i IE 6.0
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. november 2004 - 14:44 #2
Virker fint men har ingen Mac. Hvad er krydset i øvrigt til?
Avatar billede kragekjaer Praktikant
17. november 2004 - 14:46 #3
Tak. Krydset er når den skal ud skal det komme op i et popupvindue, så det er luk-knappen.
Avatar billede lyden Nybegynder
17. november 2004 - 15:09 #4
jeg har ingen problemer med at se menuen, jeg får derimod af vide at jeg ikke har den seneste version af flash, hver anden gang jeg besøger.

Mac/OSX/safari
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
17. november 2004 - 15:44 #5
Ser fint ud i Opera, bortset fra at der er en sidelæns scrollbar i bunden af menuen, lige over PDF'en
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
17. november 2004 - 15:46 #6
Fin i Mozilla Firefox 1.0
Avatar billede drdreeper Nybegynder
17. november 2004 - 17:43 #7
Heh, får en 404 i SP2 :-/
Avatar billede kragekjaer Praktikant
17. november 2004 - 20:28 #8
Mange tak,

- Den sidelæns scroller er nødt til at være der....

- Hvad mon Service Pack har imod siden, der er jo ikke popoup-ting.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
18. november 2004 - 13:01 #9
Jeg får ikke fejl 404 med XP SP2...