Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
17. november 2004 - 14:01 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

Wallpaper til mig!

Hejsa! jeg skal bruge en nyt wallpaper!
Mine klasse kammerater drillede mig i dag fordi de så jeg havde "steam" installeret på min lappy(CS er ikke vildt populært i min klasse), hvilket blot skyldet Half-Life 2, det vil jeg gerne have til at stå på et wallpaper..

1400x1050

med tekst i stil med "I'm innocent, I simply need Steam to play Half-Life 2"

Baggrunden må gerne ligne en rusten metal plade eller lignende de her:

http://www.upit.dk/u/(3)1.JPG

gerne med hl2 tegnet i baggrunden

I ca 1/5 del af skrmen (helt til venstre) må ikke være tekst (ikoner osv.)

nederste venstre hjørne må også gerne være "tomt" (du meter/msn)

Lavede lige en hurtig skitse i paint :p
http://www.upit.dk/u/(5)2.JPG
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
17. november 2004 - 16:20 #1
http://www.upit.dk/u/4 billeder.rar

Lidt screenshots til at fange noget stemning..
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
17. november 2004 - 16:20 #2
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
17. november 2004 - 16:21 #3
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
17. november 2004 - 16:21 #4
sådan! sorry!
Avatar billede madshammer Nybegynder
17. november 2004 - 16:21 #5
Jeg vil da gerne prøve, men det bliver nok først imorgen. :-)

-Mads Hammer
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
17. november 2004 - 16:48 #6
Super! så kigger jeg indover i morgen igen
Avatar billede Kengun Praktikant
17. november 2004 - 18:16 #8
vent lige, jeg vil også forsøge :) Lægger op et forsøg om lidt...
Avatar billede weblex Nybegynder
17. november 2004 - 18:19 #9
Arghhh kengun - jeg var her først c",)
Avatar billede Kengun Praktikant
17. november 2004 - 18:21 #10
*lol*
Avatar billede Kengun Praktikant
17. november 2004 - 18:34 #11
http://www.kengun.com/eksperten/562237.jpg (mit klistermærke fjærnes hvis du kan bruge wallpaperet)
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
17. november 2004 - 22:02 #12
weblwex: kan godt lige baggrunden, men tekst og logoet er da alt for "pænt"

Kengun: Hvis du kan fjerne den kant med skruernr i højre del og forskyde teksten lidt (så venstre magen ikke er ens) ville det være rart!
Avatar billede Kengun Praktikant
17. november 2004 - 22:32 #13
ved ik helt hva du mener med "og forskvde teksten lidt (så venstre margen ikke er ens)". Er det den højre marg du mener? Hvordan ønsker du tæksten stillet op?
Avatar billede Kengun Praktikant
17. november 2004 - 22:36 #14
har lavet en der teksten står lidt "rodet". Kan du bruge det? (se samme link, måske du må klikke refresh)
Avatar billede madshammer Nybegynder
18. november 2004 - 16:44 #15
Mit klistermærke blive fjernet, og kvaliteten bliver top nice, hvis du godkender mit forslag.

http://pandageist.users.whitehat.dk/hl2.jpg

-Mads Hammer
Avatar billede weblex Nybegynder
18. november 2004 - 20:21 #16
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
20. november 2004 - 15:37 #17
weblex: tekst/bagrund er godt, men lambda tagnet er ikke så fedt, kan du ikke smide de effekter du har brugt på teksten over på tegnet os?
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
20. november 2004 - 16:15 #18
os til weblex: farven mads hammer har brugt til logoet kan jeg godt lige, kan du ikke stjæle den?
Avatar billede weblex Nybegynder
20. november 2004 - 16:34 #19
Lige for øjeblikket har du vist 3 mand i gang med at lave en baggrund. Og jeg gider ikke blive ved med at ændre detaljer m.m. for til sidst at blive droppet. Jeg synes du må vælge, og så kan der tales detaljer...
Avatar billede Kengun Praktikant
20. november 2004 - 20:12 #20
kagemand> Jeg har fjernet den kant og forskydet teksten (du må måske "refreshe" billedet). Hva mere?
Avatar billede weblex Nybegynder
20. november 2004 - 20:29 #21
Håber du kan gøre jobbet færdigt kengun :o)
Avatar billede madshammer Nybegynder
20. november 2004 - 21:09 #22
Ja, stjæl endelig løs fra mig. >:( Damn you, Klaus.

Jeg trækker mit forslag tilbage.

-Mads
Avatar billede Kengun Praktikant
20. november 2004 - 22:29 #23
weblex> njaaa, ved sku ik helt om jeg gider. Jeg har ændret det han ønskede så.... :o)
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
22. november 2004 - 15:28 #24
Det her går ikke pisse godt..
weblex: Dit wallpaper er det bedste..
mads: Jeg er meget ked at jeg har opfordret til forbrydelser mod din farve, syntes bare det er en dejlig farve..
kengun: jeg skrev en kommentar til dit oplæg fordi jeg egentligt syntes det var lidt cool, men det var ikke rigtig det jeg havde bedt om..

Ked af hvis i mener i har spild jeres tid..

opsumering: weblex, kan du ikke bruge de effekter du har brugt på teksten, på logoet også, og så (med al respekt for kære madshammer) ændre farven til den han brugte..
Avatar billede weblex Nybegynder
22. november 2004 - 18:07 #25
Jeg hverken kan eller vil hugge fra madshammer (han har fjernet sit bidrag):

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10361
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
22. november 2004 - 19:55 #26
det har intet med tyveri at gøre! det er en skide farve!
Avatar billede weblex Nybegynder
22. november 2004 - 20:20 #27
Men jeg kan stadig ikke hugge den, for han har taget den af :o)
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
23. november 2004 - 21:14 #28
(tak for alt)
Avatar billede weblex Nybegynder
23. november 2004 - 21:59 #29
He he - hvorfor skal det i parantes...