Avatar billede morten_katow26 Nybegynder
17. november 2004 - 07:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilken mobil skal jeg vælge?

Hej eksperter...

Jeg har kig på 2 forskellige telefoner, og dem vil jeg gerne have vurderet af jer. Det er SonyEricsson T630 og Sonyericsson K500i. Bare skriv kort for/imod ved hver telefon så vil jeg blive glad...

Hilsen Morten
Avatar billede lucas2000 Novice
17. november 2004 - 08:20 #1
Prøv at kikke forbi www.mobildebat.dk der kan du finde det meste ang mobil telefoni :-)
Avatar billede stefmeister Nybegynder
17. november 2004 - 21:42 #2
Generalt er jeg imod Sony-Ericsson fordi de er VILDT langsomme. En helt ny Sony-Ericsson er stadig ikke hurtigere end en Nokia 3210.
En fra min klasse havde den ALLER nyeste, k700 eller lign. og han gad ikke have den i særlig lang tid, da den var for langsom.
Avatar billede bb_maze Nybegynder
17. november 2004 - 22:02 #3
Hmm... Jeg prøvede nu ellers en i dag (K700) og den virkede da ikke specielt langsom...

Hygge
Avatar billede htmlkongen Novice
17. november 2004 - 22:12 #4
Stefmeister har ret. Der er sku ikke noget der slår Nokia 3210/331072100/1100 hvad angår hvor hurtig den tænker.. Jeg er også mod Sony-Ericson, du får alt for lidt for pengene, jeg vil egentlig vove at påstå at du kan sammenligne med en 300-500 Mhx med 128 SDRAM idag... Skal du bruge din nye tlf til at skrive sms og telefon, for så lad mig vide, så kan jeg gi dig bedre råd, hvor du sparer penge, for noget som du blir mere glad for :) Just let me know :D
Avatar billede bb_maze Nybegynder
17. november 2004 - 22:37 #5
Ja, men Htmlkongen, har du prøvet en K700? Der er nemlig stor forskel på hastigheden! Jeg blev helt overrasket... :D Har en SE T310 som er mega langsom (kan "overhale" ordbogen med flere ord) men den K700 var altså ikke helt dum...

Hygge
Avatar billede htmlkongen Novice
17. november 2004 - 22:47 #6
BB_King>> Okay - nej desværre. har aldrig prøvet den men det gælder bare generelt (dog med undtagelser som du siger :) )
Avatar billede bb_maze Nybegynder
17. november 2004 - 23:11 #7
Hehe :D Nemlig. Men morten_katow26, kig forbi mobildebat.dk, den er altid god hvis man har spørgsmål omkring mobiler.

Men hvad er dine behov til en telefon? Og hvad med prisen, er den underordnet?

Hygge
Avatar billede dct Nybegynder
20. november 2004 - 23:29 #8
Jeg vil sige den bedste og smartest er SonyEricsson K500i!