Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
16. november 2004 - 21:53 Der er 6 kommentarer

Find ens musikfiler

Hej er der nogle der kender et godt program eller en nem måde at finde ens filer på, feks. hvis man har samme musiknummer 3 gange på sin hd bare forskellige steder.
jeg vil gerne ha ryddet lidt op. på forhånd tak
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
16. november 2004 - 22:30 #1
Du kunne f.eks. bruge "søg" funktionen der ligger under start og så vælge søg efter musik filer.
Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
17. november 2004 - 01:06 #2
det ved jeg godt, men jeg tænkte på en nemmere måde måske et program
der kunne finde alle ens dobbeltbiler.
Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
17. november 2004 - 01:06 #3
filer
Avatar billede uffesteenberg Novice
02. december 2004 - 17:19 #4
Hmmm...så et program der kunne lige præcis det dy efterlyser. Lå på en af de cd'er, der følger med til computerbladene. Hvilket kan jeg ikke huske, men det er fra de sidste 2-3 måneder og er et af de (danske) pc-blade bibliotekerne har...
Avatar billede uffesteenberg Novice
03. december 2004 - 15:47 #5
Avatar billede hmortensen Nybegynder
03. december 2004 - 15:49 #6
Der ligger et program i support mappen, på win 2k og win xp skiver, som hedder dupfinder