Avatar billede madbott Nybegynder
16. november 2004 - 19:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mirc skrips

jeg vil gerne byde folk velkommen med en tækst når de joiner min channel så dem som kommer ind og har et navn der starter med frx MH de for noget og vide hvis det kan lade sig gøre ???
Avatar billede amg Nybegynder
17. november 2004 - 01:14 #1
on 1:JOIN:#min.kanal:{
if (frx iswm $nick) { notice $nick Velkommen til $chan }

}
Avatar billede madbott Nybegynder
17. november 2004 - 01:42 #2
kan jeg for det skåret det ud i pap jeg er ikke så god endnu til mirc jeg har smidt et fun skript ind og et trivia skript det er så langt mine skils med mirc er nået
Avatar billede nyhuus Nybegynder
17. november 2004 - 20:34 #3
Jeg ville lige høre, om det er alle der joiner din channel der skal have noget af vide?
Avatar billede madbott Nybegynder
17. november 2004 - 20:41 #4
ja det skal være alle !!! men det ville være rigtig fedt hvis mine venner der alle starter med MH kunne få noget andet og vide. men som sagt ved jeg ikke hvad der kan lade sig gøre
Avatar billede nyhuus Nybegynder
17. november 2004 - 21:10 #5
on *:JOIN:#channel:{
  if ($nick is MH) {
  .notice $nick hej MH du har lige joinet min channel :D
}
  else {
.notice $nick hej $nick du har joinet $chan
}

skulle mene det virker ellers prøv med

on *:JOIN:#channel:{
  if (MH is $nick) {
  .notice $nick hej MH du har lige joinet min channel :D
}
  else {
.notice $nick hej $nick du har joinet $chan
}
Avatar billede madbott Nybegynder
18. november 2004 - 01:32 #6
sorry men jeg bliver nød til og vide hvor jeg skal smide det ind som sagt min mirc viden er ikke så stor ENDNU skal jeg selv lave et skript til det eller skal det smides ind i et der er der eller noget helt andet
Avatar billede popsy Novice
18. november 2004 - 08:25 #7
Hvis du bruger mirc, trykker du ctrl R og sætter det ind i det vindue der kommer frem :)
Avatar billede nyhuus Nybegynder
18. november 2004 - 15:26 #8
Du skal trykke CRTL og R på samme tid og så går du ind i den der hedder Remoute, så smider du det bare der ind

ps husk og ret #channel til det navn din channel hedder
Avatar billede amg Nybegynder
29. november 2004 - 14:18 #9
alt+r hedder det så også Remote.. men det kommer automatisk frem når nu du trykker alt+r