Avatar billede agumulator Nybegynder
16. november 2004 - 16:47 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Driver til bluetake bt009v dongle

Ligger nogen inde med en driver til en usb-bluetooth-dongle ved navn bluetake bt009v? Jeg har mistet min diver-cd og Bluetake kan heller ikke tilsende mig en komplet driver.
Avatar billede donlon Novice
16. november 2004 - 17:10 #1
Jo, hvis du har et sted jeg kan uploade den til, den fyler ca 13 MB (rar format)

John
Avatar billede donlon Novice
16. november 2004 - 17:11 #2
jeg ved ikke om din ISP acceptere så store filer ellers kan jeg e-maile den.

John
Avatar billede agumulator Nybegynder
16. november 2004 - 17:23 #3
Hej donlon
Tak for hjælpen. Du kan logge ind her:
http://www.friis.dyndns.dk/temp/phpmyexplorer/
Med bruger/kode : test/password
og uploade filen. Det tager nok noget tid med en fil på den størrelse.
Avatar billede donlon Novice
16. november 2004 - 17:26 #4
Hmmm, når jeg har valgt filen jeg vil uploade og klikker "upload", kommer der en "siden kan ikke vises"
Avatar billede donlon Novice
16. november 2004 - 17:56 #5
Nu har jeg prøvet flere gange ...no go :-(
Avatar billede agumulator Nybegynder
17. november 2004 - 00:11 #6
Ok, så prøv denne. Den hasr jeg lige testet:
www.plannekseloe.dk/temp/New_upload/index.php
Med bruger/kode : test/passwor
Siden er grim, men virker
Tak for hjælpen
Avatar billede agumulator Nybegynder
17. november 2004 - 00:11 #7
Med bruger/kode : test/password      naturligvis
Avatar billede donlon Novice
17. november 2004 - 10:01 #8
Nix ...jeg får nedenstående HTML fejl, og får "siden kan ikke ..." igen, jeg ved ikke om det er her problemet ligger, men jeg har en standard IE6 uden Firewall så jeg kan ikke lige se hvor det evt. er.

Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory in /home/html/hotel/kursus/nekseloe/temp/New_upload/index.php on line 13

Warning: Failed opening 'footer.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/html/hotel/kursus/nekseloe/temp/New_upload/index.php on line 13
Avatar billede agumulator Nybegynder
17. november 2004 - 12:11 #9
Det virker fint alligevel. Over advarslerne kan du trykke browse og vælge filen, hvorefter du trykker "send referat"
Avatar billede donlon Novice
17. november 2004 - 12:38 #10
Nu er HTML fejlen væk, og der står "send fil" i stedet for "send referat", men når jeg vælger filen og klikker "send fil" kommer der stadig "siden kan ikke vises"

Er der evt. en anden der følger denne tråd der vil prøve ??
Avatar billede agumulator Nybegynder
17. november 2004 - 12:55 #11
Jeg har selv prøvet mange gange efterhånden og det virker fint, men hvis det ikke vil som du vil, kan du sende filen til c_oestergaard@tdcadsl.dk
Avatar billede donlon Novice
17. november 2004 - 13:11 #12
er du sikker på at TDC's mailserver vil accepterer en 13 MB fil, og at deres mailfilter ikke snupper den ??
Avatar billede donlon Novice
17. november 2004 - 13:14 #13
Nå skide være med det, vi prøver :-)
Avatar billede agumulator Nybegynder
17. november 2004 - 20:43 #14
Tak for forsøget med mailen... Gider du gøre et sidste forsøg? www.plannekseloe.dk/upload  Ingen koder eller fejl... Flere andre har prøvet og det virker hver gang. Mange tak for de mange forsøg
Avatar billede donlon Novice
17. november 2004 - 20:46 #15
Nope ...jeg ved simpelhen ikke hvad der er galt ...men det er åbenbart fra min side.
Avatar billede agumulator Nybegynder
17. november 2004 - 20:52 #16
Ja, har lige prøvet igen og det virker stadig fint... Men mange tak for hjælpen
Avatar billede donlon Novice
17. november 2004 - 20:56 #17
Det var så lidt, men mit tilbud om at sende den på en CD til dig står stadig ved magt.

Held og lykke
Avatar billede donlon Novice
17. november 2004 - 21:54 #18
Hvis du evt. får en FTP op at køre, kan du jo skrive ...så prøver vi igen :-).
Avatar billede agumulator Nybegynder
17. november 2004 - 22:14 #19
Tak for det, men efter jeg havde brikket mig, fik bluetake lagt resten af filerne op på deres ftp-server, så det kører nu. Mange tak for dine mange forsøg.

Christian