Avatar billede thyrring Nybegynder
16. november 2004 - 13:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spam black listet

Jeg sidder i et lille firma med 6 medarbejdere, vi er rendt ind i det problem at vi ca får 80% af vores mails tilbage optil 4 dage efter vi har sendt dem, og uden modtageren har fået mailen.

Jeg er bange for at vi er blevet blacklistet på spamfiltre, hvordan det er sket er mig en gåde.

Mit spørgsmål er hvor finder jeg black lister fra div. spam filtre.

Hvordan kommer man ud af det igen, hvis man står der...

Vi er ikke spamere!

Thyrring
Avatar billede kenp Novice
16. november 2004 - 13:29 #1
eks. http://moensted.dk/spam/

Der kan du slå hvilke spamlister dit domæne er registeret i, også gå ind på de enkelte for at kontrollere hvorfor!
Avatar billede razor Nybegynder
16. november 2004 - 14:31 #2
Hvad staar der i de mails i faar tilbage? Mailserveren skriver en begrundelse for dens handling.
Avatar billede thyrring Nybegynder
16. november 2004 - 15:00 #3
I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.

-------------------------------------------------------------------
No connection could be made because the target machine actively refused it. (10061)-------------------------------------------------------------------

Your e-mail message is being returned to you in the next part of this
message.

Should you need assistance, please e-mail to postmaster@64.12.137.89.
Avatar billede thyrring Nybegynder
16. november 2004 - 16:01 #4
Kenp... hvad betyder det at has 1 MX record.
Det ligner en TDC konto den hedder mail.voresweb.dk
Avatar billede kenp Novice
16. november 2004 - 16:08 #5
for at kunne modtage mails så skal du have mindst 1 mx record, hvis du har flere så er det som regl backup servere eller relay servere for din post.
Avatar billede thyrring Nybegynder
11. december 2007 - 15:47 #6
lukker