Avatar billede zaimoon Nybegynder
15. november 2004 - 23:18 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

CS:Source server?

Hej..

Nogen der har en guide til at installere CS:Source på en linux maskine?? eller kan forklare hvordan man skal gøre :)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
15. november 2004 - 23:39 #1
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
15. november 2004 - 23:47 #2
Avatar billede zaimoon Nybegynder
15. november 2004 - 23:48 #3
det er kun cs1.6 ?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
15. november 2004 - 23:54 #4
den her har jeg set omtalt i forbindelse med den nye CS
./srcds_run -pingboost 1 -game cstrike -maxplayers 20 +map de_dust
men det er vel stort set ens er det ik?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
17. november 2004 - 19:33 #5
kan du ikke lige skrive hvilken version det er du skal have op at køre
jeg har lavet min egen lille LAN-server (cs 1.5) og tænker ikke der er den store forskel.
Avatar billede zaimoon Nybegynder
17. november 2004 - 22:30 #6
det er det helt nye cs.. source eller 1.7 hvis man kan kalde den det
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
18. november 2004 - 10:55 #7
nu kan jeg ikke finde pakkerne til den server, men det skulle fungere på samme måde, altså at du pakker den ud og kører den fra komandolinjen.
de vejledninger jeg kan finde ligner fuldstændig dem jeg har brugt til 1.5
hvori består problemet?
finde pakkerne?
pakke dem ud?
starte CS-soruce serveren?
få adgang til den?
Avatar billede zaimoon Nybegynder
18. november 2004 - 21:07 #8
det hele? mest i at finde filerne som skal bruges.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
18. november 2004 - 22:07 #9
OK - jeg har fundet filerne til CS1.5 (dem jeg bruger) og CS1.6 er dem der skiltes med overalt. men som jeg forstår det skal du:
1) hente steam
2) opgradere, tjek her  http://www.steampowered.com/index.php?area=getsteamnow
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
18. november 2004 - 22:08 #10
her henter du en dedicated server til linux http://www.steampowered.com/?area=dedicated_server
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
18. november 2004 - 22:10 #11
næh, det sidste link er også kun den update du skal bruge, steam-serveren skal findes et andet sted, kigger lige lidt mere
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
18. november 2004 - 22:15 #12
det ser ud til her ( http://configmaker.firedaemon.com/ ) at du skal hente det lille updateprogram fra første link http://www.steampowered.com/index.php?area=getsteamnow og så installere direkte. så henter den det du skal bruge.
og så starter du den med den kommando jeg skrev ovenfor
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
24. november 2004 - 11:32 #13
som du kan se her http://www.linuxin.dk/artikler/index.php?id=4511 laver de snart en dansk guide til det :-)
hvordan går der med det?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
24. november 2004 - 11:34 #14
jeg lægger lige et svar, for det ser ud til at mit link fra steampowered er hvad der skal til