Avatar billede jonadsersen Nybegynder
15. november 2004 - 19:20 Der er 5 kommentarer

Kan ATI radeon 9200 kører med soltek red storm SL-75KAV bundkort

Jeg har et soltek red storm overclock bundkort SL-75KAV had er det bedste mulige grafikkort der kan køre til mit bundkort, der skal gerne være spejl overflader i dark age of camelot =)
Avatar billede che0ps Nybegynder
16. november 2004 - 10:13 #1
hmm.. jeg køre med et 9800Pro på mit soltek bunbræt.. godt nok er mit bræt en ældre sag :D med en 1300Tbird..
Avatar billede percilidax Nybegynder
16. november 2004 - 17:38 #2
Mit gæt er du skal op på en 9800XT eller 9800Pro hvis du skal have changen for at få spejl overflader uden for megen hakken. Men måske er et nyt mobo/cpu/ram en bedre invest. F.eks. AMD 64 3000+, Asus A8V deluxe + 512MB ram. Fåes til ca. 2800 kr.
Avatar billede che0ps Nybegynder
16. november 2004 - 18:36 #3
percilidax har helt ret.. jeg har aldrig gamet dark age of camelot. og derfor har jeg ingen ide om hva det kræver.. men en ny com er en go invistering hvis du vil game nogle af de nyere spil.. og den percilidax smider ud ku nemt blive en nice computer :D bror har en næsten magen til..
Avatar billede percilidax Nybegynder
16. november 2004 - 23:42 #4
En anden lille ting er jo at et nyt grafikkort altid er af typen AGP x8 og SL-75KAV har "kun" x4 - altså de halve båndbredde af x8. Så et nyt grafikkort vil performe fuldt ud.
Avatar billede percilidax Nybegynder
16. november 2004 - 23:44 #5
Vi prøver lige igen med den sidste sætning.... Så et ny grafikkort vil IKKE performe fuldt ud!!!  ;-)