Avatar billede cljeppe Mester
12. marts 2001 - 18:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express 5.0 starter ikke

Min OE 5.0 reagerer ikke længere på klik på genvej. - Harddisken kører en kort stund, men der kommer ingen fejlmelding.

Via IE 5 setup har jeg prøvet at tage en ny OE 5.0 ned og installere oveni. Ingen bedring.

Jeg har også prøvet at fjerne OE 5.0 via kontrolpanel og efterfølgende yderligere via Nortons Clean Sweep, inden jeg tog en ny 5.0 version ned. Stadig ingen bedring.

Hvem kan hjælpe?

Carsten.

carsten.jeppesen@dsa-net.dk
Avatar billede netsrac Praktikant
12. marts 2001 - 18:04 #1
Tror du har virus! Jeg har selv haft problemet og det viste sig jeg havde en virus, mener den hed noget med CIH.

Jeg oplevede også at formular felter på internetsider to det lang tid at skifte imellem, noget som du også oplever ?
Avatar billede dana Nybegynder
12. marts 2001 - 18:04 #2
Opgradér til 5.5 via Windows Update.
Avatar billede cult Nybegynder
12. marts 2001 - 18:07 #3
netsrac> Win32/CIH leger ikke med genveje.
Den sletter Bios og første secrors på Harddisken.
Avatar billede netsrac Praktikant
12. marts 2001 - 18:09 #4
cult >> Så var det nok en anden virus :-)
Avatar billede canedo Nybegynder
13. marts 2001 - 14:43 #5
Det er sørme sjovt... (joke) men jeg har oplevet fuldstændigt det samme med min outlook, efterfølgende har jeg også prøvet, at der står \"blank\" på alle de meddelelser jeg sender i plain text format via outlook!!!

Den eneste løsning jeg fant, var at installere Outlook forfra igen. Og så virkede det hele igen.
Avatar billede canedo Nybegynder
13. marts 2001 - 14:44 #6
fant = fandt
Avatar billede cljeppe Mester
13. marts 2001 - 17:18 #7
Tak for mange velmente forsøg på hjælp.

Virusscanning viser ingen virus. Geninstallering var ikke løsning. Til dana må jeg sige, at jeg aldrig nåede at opgradere til 5.5 som løsningsforsøg.

Jeg fik nemlig en løsning fra 3. mand, som jeg aldrig ville have haft mulighed for selv at kende, derfor lader jeg den gengive her (uvidende om, hvorvidt det er metoden på denne side):

Kør-regedit-hkey_current_user/identities: Slette linierne \"incoming\" og \"outgoing\".

Herefter var OE atter i live.

m.v.h
Carsten.
Avatar billede pcms Nybegynder
14. marts 2001 - 01:06 #8
Det var jo en skam jeg ikke viste du var med her Carsten, men nu skulle det jo være kommet ud til alle

MVH
Kristian