Avatar billede blazer_911 Nybegynder
15. november 2004 - 14:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Intellimouse 4.0 små problemer?

Hej, jeg har en Intellimouse 4.0 fra Microsoft.

Jeg vil bare spørge om der er flere der bemærker, at når den er blevet brugt i ca. et halvt år, bliver mouse1 meget slatteN?
Den vil ikke altid (3/10 gange) registrere at jeg trykker "let" på musen.. Det skal dog siges den har haft et godt miljo (Ingen bank, eller "hårde" tryk")

Er det normalt, eller skal jeg få mig en ny osv? :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
15. november 2004 - 14:58 #1
Har aldrig oplevet problemer med min. Har haft den i ca. 2 år
Avatar billede blazer_911 Nybegynder
11. februar 2005 - 14:58 #2
Hmmz. Har købt en ny.
Avatar billede secone Nybegynder
04. oktober 2005 - 09:45 #3
Jeg sidder og har samme problem ...
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. oktober 2005 - 10:36 #4
Hov.. det er jo så også en 3.0 jeg har...

lol har lige fået min mor til at købe en 4.0 fordi hun sku' ha' en ny mus... ups...
Men ok, så meget koster de jo heller ikke.