Avatar billede spoock Nybegynder
15. november 2004 - 13:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Windows XP installation

Hej

Jeg skal installere windows xp fra bunden på min bærbare, men hver gang den når til dvdplay.exe, siger den at den ikke kan kopiere denne fil. Hvis jeg ignorerer denne fil kommer der andre. Disse filer ligger umiddelbart efter driver.cab, så jeg ved ikke om det har noget med denne at gøre. Jeg har prøvet andre cd'er end min egen originale winxp home cd. Jeg har ligeledes prøvet windows 2000 med samme resultat. Hvad kan der være galt. Mit Hitachi harddisktester program melder ingen fejl og jeg kan køre Knoppix linux fra mit cd-rom drev, så jeg tror heller ikke den er gal der.
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
15. november 2004 - 14:13 #1
Hmm
Har haft samme problem.Jeg tror jeg den gang køre et fuld formatering.Altså ikke hurtig med standard formatering.
Spørg mig ikke om forklaring på dette ,men det hjalp.
Jan
Avatar billede spoock Nybegynder
15. november 2004 - 14:28 #2
Det har jeg prøvet...
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
15. november 2004 - 14:35 #3
Hej
Har du flere rambloks eller kun en?
Avatar billede spoock Nybegynder
15. november 2004 - 14:37 #4
Jeg har to...
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
15. november 2004 - 14:43 #5
Fint ,så tage en af dem ud.Prøv derefter at inst.xp.Hvis samme problem,ombyt dem og prøv igen at inst.xp.
Du kan ikke inst. xp på defekte ram.Men din pc kan godt køre på defekte ram.
Avatar billede spoock Nybegynder
15. november 2004 - 14:49 #6
ok, vil jeg prøve. Melder tilbage om lidt...
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
15. november 2004 - 14:50 #7
Ok jeg venter spændt
Avatar billede spoock Nybegynder
15. november 2004 - 15:06 #8
Det virkede....
Avatar billede spoock Nybegynder
15. november 2004 - 15:06 #9
Ah, hvordan er det nu jeg giver dig point?
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
15. november 2004 - 15:07 #10
jeg sender et svar.
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
15. november 2004 - 15:09 #11
Og hvis du så også siger tak for hjælpen er alle glade :)
Avatar billede spoock Nybegynder
15. november 2004 - 15:09 #12
tak for hjælpen :)