Avatar billede saad Nybegynder
15. november 2004 - 13:44 Der er 14 kommentarer

Real Player kan ikke installeres

Hej mine kære venner ,,, jeg er meget træt af det der,der altid siger at kan ikke creat a folder når jeg vil installere real player og der kommer sådan en meddelelse frem når jeg begynder installere den http://aadelove.subnet.dk/realplayer.jpg .

er der nogle der kan eller vil hjælpe mig please... i will be so glad. ;)

thanks alot brothers.
Avatar billede milter Ekspert
15. november 2004 - 17:42 #1
Prøv at finde %RN_COMMON% med Start > Søg > Alle filer og mapper.

Hvis du finder den, så omdøb den til  %RN_COMMON%.old

For at kunne se filen skal du måske gøre dette:

Kontrolpanel > Funktioner > Mappeindstillinger > Vis > Fjern mærke i "Skjul beskyttede operativsystemfiler > Sæt mærke i "Vis skjulte filer og mapper"

Genstart computeren og prøv igen at installere.
Avatar billede saad Nybegynder
15. november 2004 - 18:57 #2
jeg har prøvet det og den vil heller ikke hælpe ,, :( .
jeg installere den her version RealOnePlayerV2GOLD og har prøvet med andre versioner de lykkedes heller ikke
Avatar billede milter Ekspert
15. november 2004 - 19:38 #3
Er der en mappe med det navn på din computer?

Er det en PDA, du vil installere den på?
Avatar billede saad Nybegynder
16. november 2004 - 14:24 #4
nej jeg har søgt efter denne mappe %RN_COMMON% kunne ikke finde den på pc,en .
hvad mener du med PDA ??
Avatar billede milter Ekspert
16. november 2004 - 14:52 #5
En PDA er en lille håndholdt computer, men det er det nok ikke så.

Det eneste, jeg kan foreslå så, er at du prøver at slette alt, du har på din computer af Realplay. Hvis den står i Kontrolpanel > Tilføj eller fjern programmer, så slet den der. Prøv derefter at installere den igen.
Avatar billede saad Nybegynder
17. november 2004 - 16:52 #6
den har jeg slet ikke installeret på computeren ,, det er først gang den skal installeres og den vil bare ikke pga dette problem ,,, nej den er ikke en håndholdende computer,,
Avatar billede milter Ekspert
17. november 2004 - 19:22 #7
Måske er der noget galt med den fil, du har downloadet.

Hvor har du fået den fra?
Hvad hedder den?
Har du haft problemer med at installere andre programmer?
Avatar billede saad Nybegynder
25. november 2004 - 17:39 #8
nej den er nye og hentet fra internettet ,,og har ingen problemer med andre programmer , men jeg kan ikke se andre der gider svar på mit spm det kan godt være at der ikke nogle har forstand på real player problemer.

det er godt nok træls og ikke som forventet ;(
Avatar billede milter Ekspert
25. november 2004 - 19:29 #9
Bruger du Windows XP eller hvad?
Avatar billede nva Praktikant
26. november 2004 - 12:03 #10
Avatar billede saad Nybegynder
27. november 2004 - 22:19 #11
milter ,,, ja det gøre jeg det er win xp ,,
nva ,,, tak skal du have ven , jeg skal nok prøve at kigge på denne site og give dig svar senere ,,,ok ven ?

tak til jer 2
Avatar billede milter Ekspert
27. november 2004 - 22:52 #12
OK, og held og lykke med det :)
Avatar billede nva Praktikant
01. december 2004 - 08:06 #13
Hvordan går det ?
Avatar billede nva Praktikant
21. januar 2005 - 08:01 #14
lægger et svar, hvis du kunne bruge det