Avatar billede aspguf Nybegynder
14. november 2004 - 23:44 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

efterlyser et grafik program til pakker

Hey jeg havde en gang et lille sødt program som der kunde sætte tre foto sammen til en pakker som jubii,wannafind,mangen ander.
Avatar billede kalp Novice
15. november 2004 - 00:03 #1
forstår ikke rigtig hvad du mener hehe
Avatar billede aspguf Nybegynder
15. november 2004 - 11:04 #2
Jeg skal ha lave et par billerder til min side. som pakker og der til ved jeg at der findes et program som kan hjælpe med at lave dem. !!!!!
Avatar billede hcma Novice
15. november 2004 - 15:30 #3
forstår heller ikke hvad du mener.
Skal du have sat 3 billeder sammen så de kommer til at ligbe en æske/box ?
Er det en "billedpakke" = galleri
Et panorama ?
Eller?
Avatar billede aspguf Nybegynder
15. november 2004 - 17:35 #4
Prøver igen. Jeg er ved at lave en side hvor jeg skal bruge lidt grafik, som denne http://www.wannafind.dk/pics/box-standard.jpg eller http://www.dandomain.dk/images/Forside/ExchangeBox.gif og da jeg i sin tid fik et program som man kunne lave det i ved at hente 3 billeder ind i det program og så danner den et billet. Hvis i ikke forsår dette er det nok fordi i ikke kender det program jeg leder efter. !!!!!
Avatar billede kalp Novice
15. november 2004 - 21:31 #5
gør vi nok ikke... men det der kan jo laves photoshop bla.
Avatar billede aspguf Nybegynder
15. november 2004 - 22:13 #6
Hvorfor er det folk ikke fatter at man ikke kan bruge den type kommentar til meget. hvis jeg var god til photoshop eller grafik ville jeg nok lave det i det. men det er jeg nu ikke og søger derfor det program og hvad med at hjælpe folk i stede for at blive ved med at skrive en masse LORT men ikke kan bruge til nåde
Avatar billede thb Nybegynder
15. november 2004 - 23:56 #7
Jeg tror ikke at det er måden at få hjælp på.
Hvis folk ikke forstår hvad det er du søger så skrive de det, nemlig fordi at folk gerne vil hjælpe, det ville være mindre fedt hvis alle bare lod være med at skrive noget, så ville der overhovedet ikke være mulighed for at finde frem til en løsning.

Jeg har aldrig hørt om et program hvor man kan lægge 3 billeder ind og så få et billede magen til dem du henviser til, desværre.

Thomas
Avatar billede aspguf Nybegynder
16. november 2004 - 11:08 #8
Thomas>> selvfølige er det ok at folk skriver, men som du kan se nu i denne tråd er der en masse besked som jeg ikke kan bruger til nåde og det har jeg prøver alt for mangen gange. derfor jeg bliver sur, også som jeg skriver at hvis man ikke forstå det jeg skriver er det jo nok fordi at man ikke kender det omtalte program..
Avatar billede aspguf Nybegynder
16. november 2004 - 11:09 #9
der til skal det lige siste at jeg fik programmet her inden i et links men kan ikke finde det her inden....
Avatar billede hcma Novice
16. november 2004 - 12:52 #10
aspguf >> du behøver altså ikke at skrive som du gjorde 15/11-2004 22:13:11, det "skræmmer" velmenende folk væk.
Jeg ligger inde med et program + link til det, som kan gøre det du ønsker (og det er gratis), men var ligeved at holde mig væk, grundet dit udbrud.
Her er det så alligevel.
http://boxshotmaker.com/
Avatar billede aspguf Nybegynder
16. november 2004 - 13:25 #11
catbody >> Jeg takker, og ved godt at jeg måske ikke var sød men jeg kunde ikke beskriver det beder og alle har den dårlige ide med at fylde side med en masse lort man ikke kan bruge til meget. men er da ked af jeg har skræmmet dig væk. men sender et stort tak.. !!! Lukket
Avatar billede aspguf Nybegynder
16. november 2004 - 13:26 #12
når du har sendt et svar..
Avatar billede hcma Novice
16. november 2004 - 14:55 #13
svar